Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben de topics al waar je mee begint om 18:00 en 00:00. Maar nu de vraag waar je mee eindigt om 02:00. Is dat een rustige box om nog even lekker van te genieten of ga je nog een keer flink los ?

Dit jaar een beetje chaotisch afgesloten met de Crack Attack. Het was kwart voor één en ik stopte toen met stoken. Ik voelde me zo moe dus ik heb ook niks meer afgestoken, dat is ook niet verantwoord dan. Daarna heb ik wel tot 6 uur 's ochtends de vuurwerk compilatie geëdit. Zo stond deze om 8 uur online.
Dat ga ik dit jaar zeker niet weer doen.

Beetje een onverwachte financiele tegenvaller dit jaar, dit jaar schuif ik daarom naar volgend jaar :-(

De vorige keer had ik qua afsluiting 12x de Venom Box van Mania. Dat was echt WOW! (filmpje staat in het desbetreffende topic).
Nu twijfel ik om iets soortgelijks in de breedte te doen met 4x de Noi-Z, maar vind dat daar een behoorlijke prijskaartje aan hangt voor 1 minuut vuurwerk. 2x de Tournament Box heb ik sowieso op de lijst staan, wellicht schuif ik die naar het einde en komt daar iets anders voor in de plaats.

Dit jaar in gedachten om het volgende te doen: 1x wicked whistle, gevolgd door 2x wicked whistle, gevolgd door 3x wicked whistle. Hierna 2x de blue thunder tegelijk, en als allerlaatst gok ik 4x Hellfire Thunder van Evo. Tot nu toe lijkt me dit echt gaaf om af te sluiten.

dit vind ik een lastige altijd wel.....soms is dat een dikke box en soms ook gewoon een sierlijke waaier of cake...maar echt als aller aller allerlaatste is er dan toch altijd een mooie fontein! Ik kan daar echt gewoon goed van genieten altijd.

Ik eindig met een sleutel in me voor deur met een lach.
Met als eind streep de deur weer snel uit rennen als alles dood stil is
En dan volop RAMMEN!

De afsluiter is ieder jaar wel verschillend hier. Twee jaar geleden een doorgelont Fairytail Assortiment, waardoor ik eens rustig kon genieten van een laatste stuk prachtig vuurwerk. Vorig jaar een aantal projecten die we als laatste hebben weggeschoten. Komend jaar ga ik voor een subtiel einde, wat fonteinen om de avond rustig af te sluiten en het nieuwe jaar in stijl te beginnen.

De knal van het ontkurken van een fles Moët, oud en nieuw in stijl afsluiten en het jaar in stijl beginnen.

Ik denk een aantal keer de secret salute, even flink het gas erop en goed afsluiten.

Ook hier een aantal keer de Secret Salute maar dan nog wat dikke fluit cakes erdoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan