Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
3 transbombers sluit ik mee af denk ik.
Nope. gewoon snoeihard recht omhoogGa je nog knutselen? W shape bijvoorbeeld.
Netjes! Of je doet als afsluiter 2x rebel 2.0 all at once4x Crackle king tegelijk en dan 2x rebel 2.0 die ik zal proberen te vertragen met viscolont zodat uiteindelijk de all at once cake af gaat als de crackle kings aan het afronden zijn
4x Crackle king tegelijk en dan 2x rebel 2.0 die ik zal proberen te vertragen met viscolont zodat uiteindelijk de all at once cake af gaat als de crackle kings aan het afronden zijn
Op zichzelf is dat heftig ja maar ná 4x crackle king heb ik het idee dat het dan iets minder overkomt. Die rebel 2.0 duurt korter dan de crackle king trouwens, Lijkt mij vet als het mij lukt om de fluit en crackling op hetzelfde moment te laten eindigen als climaxNetjes! Of je doet als afsluiter 2x rebel 2.0 all at once
Ik ben alleen bang dat je de fluit bijna niet meer hoort door al het geweld van de crackle kings.Op zichzelf is dat heftig ja maar ná 4x crackle king heb ik het idee dat het dan iets minder overkomt. Die rebel 2.0 duurt korter dan de crackle king trouwens, Lijkt mij vet als het mij lukt om de fluit en crackling op hetzelfde moment te laten eindigen als climax
Ik kan er van alles nog vóór zetten maar ik heb geen schietkist en ik ga niet met een fakkel klaar staan waardoor ik zelf de helft mis. Gewoon een paar lontjes afsteken en dan afstand nemen.En beginnen met een kleine fluiter?
Dus eerst een ROTP of Scream en dan de rest van je plan?
Eventueel de fluiter vervangen voor een knalcake zoals de Dumbum 16/20 als opener?
Sowieso al dik hoor, maar er kan altijd wat bij he!
Ik deed vorig jaar 2x hellfire thunder met 6x cairo crackling. Ja de fluit werd een beetje de achtergrond in gedrukt maar het was echt een hele vette combi, daarom wil ik het opnieuw doen. Maar ik denk wel dat het wat fijner uitkomt als de laatste cake van rebel 2.0 afgaat als crackle king net klaar is ja.Ik ben alleen bang dat je de fluit bijna niet meer hoort door al het geweld van de crackle kings.
Ik kan er van alles nog vóór zetten maar ik heb geen schietkist en ik ga niet met een fakkel klaar staan waardoor ik zelf de helft mis. Gewoon een paar lontjes afsteken en dan afstand nemen.
Top! Ben benieuwd naar je video’s man!Ik deed vorig jaar 2x hellfire thunder met 6x cairo crackling. Ja de fluit werd een beetje de achtergrond in gedrukt maar het was echt een hele vette combi, daarom wil ik het opnieuw doen.