Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, dat de klok dit weekend verzet gaat worden. Hét sein dat we toch echt, echt, echt in de mooiste tijd van het jaar zijn aanbeland. Het duurt dan niet lang meer of we vertrekken in het donker voor het werk en komen in het donker weer thuis. Heerlijk. Laat die korte dagen maar komen, de kerstversiering daarbij horend in de straten. Heerlijk! En daarna, daarna inderdaad november. Dat we zeggen ''volgende maand hebben we onze spullen alweer''. Heerlijk! It giet oan!!:kerst:

Smaken verschillen kennelijk. Aangezien ik geen vampier ben vind ik het helemaal niks om in het donker naar/van werk te rijden. Nou heb ik met mijn 5 ploegendienst daar niet zo vaak last van gelukkig:bye:

Ik kijk naar een hele hoop dingen uit, maar voor mij is het ultieme moment toch echt 31 december, 18:00 uur. Dan is het écht begonnen.

Er zijn zoveel dingen om naar uit te kijken! Ik ga altijd bij veel winkels langs en niet al die winkels hebben freakverkoop. Daarom wacht ik in eerste instantie al met smart op de opening van die webshops. Ongeveer tegelijkertijd begint de opbouw van mijn kerstdorp, en ook dat is iets waar ik me enorm op verheug.

Vervolgens komen er nog een paar demo's tussendoor meestal. Dat is om een of andere reden niet iets waar ik me nu al echt op verheug, maar ik probeer er altijd wel zo veel mogelijk mee te pakken. Kerst is dan wel leuk, maar gaat in een hele andere gedachtengang dan al het vuurwerkgerelateerde. Het is daardoor meer iets wat gewoon ineens gebeurt, maar wel erg leuk is.

Dan beginnen de afhaaldagen en wow wat is dat fantastisch. Maar hoe geweldig het afhalen, nog meer afhalen, nóg meer afhalen en vervolgens voorbereiden ook is, uiteindelijk bouwt het allemaal op naar dat moment waar ik toch echt het meeste naar uitkijk: 31 december, 18:00

De klok is inmiddels verzet, heerlijk weer dat uur eerder donker. We komen wel echt dichterbij nu. Kijk nu wel erg uit naar de versieren in alle straten. Heerlijk om overal weer die verlichtingen te zien.

Scheelt inderdaad alweer. Jammer dat het in de ochtend nu weer zo licht is maar dat zal misschien twee weken duren voordat dat weer is ingehaald.

De avonden die vroeg vallen vind ik heerlijk! Is bij mij wel een sfeermaker. De donkere dagen zijn heerlijk. Laat het maar snel fris worden.

Zo is dat, heerlijk dat het al lekker vroeg donker is nu, gezellig. Geeft toch meer sfeer en is altijd een moment waar naar toe geleefd wordt. Nu word het tijd dat de temperatuur gaat dalen inderdaad, laat maar komen die frisse dagen!

Vanaf maandag zou die moeten gaan zakken en hopelijk blijft het dan ook laag. Nachtvorst eroverheen helemaal top. Dikke kans dat ik dit weekend de lampjes al in de buiten boom gooi, gewoon omdat het kan.

Moest gister tot 23:15 werken en toen terug op de fiets, vond het al stuk frisser dan de afgelopen dagen. Bladeren vallen nu ook erg snel van de bomen, vind ik ook altijd weer gaaf om te zien.

Alle reclame blaadjes staan weer vol met snoepgoed en gevulde speculaas, lekker hoor...het wordt lekker vroeg donker, eerste kerstverlichting hangt bij sommigen al...laat de rest maar snel volgen hoor! Dan de eerste vuurwerkkrantjes en wellicht nog ergens een demo...heerlijk!

Vanaf nu kijk ik wel echt uit naar de eerste echte nachtvorst. Heerlijk op een frisse avond buiten te lopen, lampjes te zien en de kriebels te laten stijgen!

op dit moment kijk het meeste uit naar het verlossende woord dat het dit jaar gewoon doorgaat. Ik merk dat ik een wat gematigd enthousiasme heb sinds het bericht dat er toch naar een verbod gekeken gaat worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan