Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
K iets minder zin in nu, aangezien mijn zoon toch niet meegaat. Hij vindt het zelf ook treurig dat het zo moet lopen, hij was er ECHT graag bij geweest. Maar iedereen begrijpt toch dat je een gratis dagje Walibi niet af kan slaan? 🙃
Als jullie ergens een klein vrouwtje al scheldend met een iets te grote bestelling zien slepen .. zwaai dan ff naar me 🙋🏼‍♀️
Haha succes maar dan, benieuwd hoe je alles op de fiets voor elkaar krijgt. Maar geniet er vooral van.

Alleen die gewonnen imortal gold al. Lijkt me alles behalve handig om die mee te nemen op de fiets.
Die past wel gewoon achterop hoor 🌸 Toch? Jongens mij niet zenuwachtig maken nu!! De bestelling van za ga ik maar met de bus denk ik, dat zie ik somber in op 1 fiets 🙃

Die past wel gewoon achterop hoor 🌸 Toch? Jongens mij niet zenuwachtig maken nu!! De bestelling van za ga ik maar met de bus denk ik, dat zie ik somber in op 1 fiets 🙃
Roep dat niet te hard, afmeting van de IG zijn 90x90x90. Beste doos;)

Wil je inspiratie lenen? :angel: :D

Ik heb een fietstas voor folders/kranten waar links en rechts een compound in passen...nog eentje achterop met spin erover, grote legerrugzak met cakes op de rug en fietsen maar :D

Komt goed joh, girrrlpowerrrrrr :holland:

Wil je inspiratie lenen? :angel: :D

Ik heb een fietstas voor folders/kranten waar links en rechts een compound in passen...nog eentje achterop met spin erover, grote legerrugzak met cakes op de rug en fietsen maar :D

Komt goed joh, girrrlpowerrrrrr :holland:
Oh jij pakt het wel echt heel professioneel aan 😍 wij hebben low budget fietstassen die we gebruiken voor de cakes, en 1 van de fietsen heeft een voordrager. Spinbinders hebben we idd ook 🌸 En vergeet de vuilniszakken voor de regen niet mee te nemen hihi

Of gezien het voor nu voorspelde weer toch de trein overwegen.. Weet niet hoelang het fietsen is, maar grote kans dat je anders kunt kleien met het kruit ipv dat het tot ontbranding komt :shy:

Of gezien het voor nu voorspelde weer toch de trein overwegen.. Weet niet hoelang het fietsen is, maar grote kans dat je anders kunt kleien met het kruit ipv dat het tot ontbranding komt :shy:
Geen zorgen, zo vaak gedaan in mijn tienerjaren, zelfs een keer traject Holten-Rotterdam centraal compleet afgereisd. Met compounds en veel cakes verdeeld over trolley en sporttassen. Scheet bijna in de broek toen de conducteurs voor OV-check kwamen.

Zaten zeker alleen al in mijn coupe nog 5 mensen met de pijlen uit de tassen stekend, conducteurs lagen dubbel. Helaas kan zoiets anders aflopen als de gele NS boa's binnenkomen vrees ik...

Geen zorgen, zo vaak gedaan in mijn tienerjaren, zelfs een keer traject Holten-Rotterdam centraal compleet afgereisd. Met compounds en veel cakes verdeeld over trolley en sporttassen. Scheet bijna in de broek toen de conducteurs voor OV-check kwamen.

Zaten zeker alleen al in mijn coupe nog 5 mensen met de pijlen uit de tassen stekend, conducteurs lagen dubbel. Helaas kan zoiets anders aflopen als de gele NS boa's binnenkomen vrees ik...
Je mag gewoon 25kg pp in de trein vervoeren gelukkig. Vuurpijlen deed ik altijd cadeaupapier omheen 🙃

Laatst bewerkt:
Yep klopt van dat per trein, 2x bij NS nagevraagd in de loop der jaren en genoeg uitgevoerd. Niet al te erg in zicht, ff vuilniszak om een compound enzo, niet opzichtig doen en dan is er niks aan de hand.

Ik kijk vooral uit naar de start van de verkoopdagen, de tijd gaat zo ontzettend snel , over precies 2 weken zitten we al in December .

Ook kijk ik vaak mijn uitgeprinte bestellingen na van de verschillende winkels, en twijfel telkens om nog dingen bij te bestellen want de webshops gaan nu allemaal geleidelijk aan weer open, dan bekijk ik weer een webshop hier in de buurt en moet ik me echt inhouden om niet te bestellen ondanks dat de prijzen een stuk hoger liggen dan een paar maand terug bij de Freakshops .

Vanaf begin December mag het allemaal wat langzamer gaan, optimaal genieten van de komende tijd !
Tijd gaat te snel, maar nu begint het allemaal echt eindelijk weer .

Hoor gedurende de dag steeds meer knallen, en nu het avond is wordt dat alleen maar meer merk ik. Hoor hier in de omgeving knallen in de richting van singleshots tot zware dreunen, net wat fluitpijltjes gehoord .

Genieten dit, deze dagen heb ik weer heel het jaar naar toe geleefd :)

ZsaZsa kan je niet iemand die een auto heeft regelen, voor hetzelfde geld komt het met bakken uit de hemel bij windkracht 8.

In al die jaren op de fiets vw halen nog nooit meegemaakt. Buitje, windje, ja dat wel maar noodweer nog nooit

• Like
Waarderingen: Kees
Ik kijk het meeste uit naar 00:00 28 december dan mag ik mijn eerste deel vuurwerk ophalen. Dan even werken kan ik deel 2 en 3 ophalen. Dan bijkomen rustig met de top 2000 en dan rustig aftellen naar 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan