Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Asia Dragon Bazar, big big boom :blink:

Nee ff zonder gekheid, tot nu toe Intratuin en daar komt Bredavuurwerk nog bij.

Haha hier hetzelfde, wat vooraf de planning was maar een winkel of 4 a 5 aan te doen, is uitgelopen naar 12:bonk: worden 3 dikke dagen, maar gelukkig de zondag idd alle tijd om alle voorbereidingen te doen.

Haha heerlijk, geniet ervan! Idd top dagen lekker genieten van al die shops. Gelukkig aardig kunnen plannen en verdelen over de dagen.

Vuurwerk Outlet Haulerwijk en Groningen. Vox Vuurwerk Meppel. Vuurwerk Kanjer Fleringen. Dit is het voorlopig tot nu toe.

Dit jaar bij:

Pro pyro
Peters vuurwerk Elst
Huisman vuurwerk
Intratuin Duiven
Vuurwerk outlet Gelderland
Theo van huet vuurwerk

En nog wat discounters in Duitsland voor de sfeer :D

Vandaag nog een kleine bestelling geplaatst bij HuboXL. Voor het eerst daarheen, altijd tof om bij winkels langs te gaan waar je nog niet geweest bent.

Vuurwerkhuizen
Intratuin Enschede
HuboXL

op de 28ste mijn bestelling bij valk ophalen.
de andere dagen in de omgeving van Harderwijk, Ermelo en Nunspeet in de losse verkoop nog wat ophalen.

Bij het selecteren van een winkel kijk ik naar de combinatie van het aanbod en de prijzen. Ook de ervaringen van mijzelf en medeforumleden bepalen mijn keus om een bestelling bij een winkel te plaatsen. Vorig jaar heb ik goede ervaringen gehad bij Outlet in Assen. Daarom, en vanwege de goede ervaringen hier ga ik dit jaar bijvoorbeeld naar de vestiging van Outlet in Haulerwijk. Afstand telt voor mij wat minder, er mogen best wat kilometers gereden worden. Dat vind ik ook wel een beetje onderdeel van de sfeer, en autorijden vind ik ook heerlijk om te doen. Kijk er nu al weer erg naar uit, zoals zovelen hier!

Vuurwerk outlet Gelderland en Duitsland nog even in
Misschien nog langs Huisman rijden en eventueel nog even naar wat zaken in de buurt

Moet donderdag 28ste naar 3 locaties.
Koningsdal, vechtweelde en donadoni. Allemaal binnen 15 minuten rijden. Moet wel na iedere winkel eerst thuis uitladen ivm de hoeveelheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan