Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niet duidelijk welke winkels het dit jaar worden, maar iig een ritje naar witte tenten verhuur in Eemnes is een zekerheidje. Verder nog even kijken welke winkels het worden.

Ik ga dit jaar naar Haulerwijk en verwacht niet dat daar wat bij komt. Ik heb ook niet het budget dat ik naar 3 winkels ga. Of anders gezegd: Haulerwijk heeft het assortiment waardoor ik met mijn budget alsnog heel veel moeite heb om te kiezen :wink:

Als ik vuurwerk ga halen dan zal het zijn bij Vuurwerk Beverwijk. Zena Vuurwerk en VuurwerkTotaal verkopen ze daar.

Voor de 28e:

Outlet Haulerwijk&Roden
Megavuurwerk Leeuwarden
Giezen Hoogkerk
Runge Meppen
Plaggenmarsch Hardenberg
Knallende Ketel Almere
Vuurwerk Almere-Haven
Vuurwerkgigant Franeker

Voor de 30e:

Onwijsvuurwerk Groningen
Kuiper Koekange

Komen nog 2 bij,dan geloof ik het wel:p

Hoakan Pijnacker, Driesprong Zoetermeer, Groenrijk t haantje Rijswijk en de Rijswijkse vuurwerkhal en misschien komt daar Flinkvuurwerk Delft nog bij.

Mega vuurwerk Leeuwarden, outlet Haulerwijk, plaggemarsch Hardenberg en wellicht nog 1 of 2 anderen ivm speciale producten

Voor de 28e:

Outlet Haulerwijk&Roden
Megavuurwerk Leeuwarden
Giezen Hoogkerk
Runge Meppen
Plaggenmarsch Hardenberg
Knallende Ketel Almere
Vuurwerk Almere-Haven
Vuurwerkgigant Franeker

Voor de 30e:

Onwijsvuurwerk Groningen
Kuiper Koekange

Komen nog 2 bij,dan geloof ik het wel:p

Zo je hebt een paar mooie ritjes voor de boeg, lijkt haast een halve wereldreis:p.

Pfoe, ik heb nog niet alle bestellingen volledig geplaatst. Maar weet wel dat ik samen met mijn stookmaat ga en hij heeft al besteld bij Vuurwerkstore Holten, Piroshop Arentz en Vuurwerkland Steenbergen. Verder zal ik nog langs Vuurwerkoutlet Gelderland, Theo van Huet vuurwerk en wellicht wat andere winkels gaan.

Besteld bij:

Piro shop arentz
Pyrofreaks huizen
De vuurwerk bunker pijnacker
De driesprong zoetermeer
Vuurwerk almere haven

De lokale dealers hie, bofi, staphorsius, akz etc.

TP-vuurwerk en wellicht nog Ruhrfeuerwerk in Botrop. Die laatste misschien voor Funke maar hier twijfel ik nog over.

Besteld bij:

- N kats rijwielen (Vuurwerkplanet)
- Boerenbond Steenbergen
- Haokan Vuurwerk Roosendaal
- Vuurwerkpaleis Tholen
- Vuurwerkland steenbergen
- tuincentrum de Bolusberg

Toch iets mee locaties dan ik had gedacht op 13 oktober.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan