Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn laaste 3 jaren de zelfde ronde.
Snacht groningen(toenhetdaarnofwas? Haulerwijk. Daarna lekker pitten.
Volgende ochtend naar Leeuwarden en lemmer.
En mijn laatste rit is naar Duitsland.
Dat zal dit jaar weer het zelfde zijn.
Nou al weer zin aan
Hier al jaren achter elkaar de bekende winkels in het westen wat Noort-Brabant. Oftewel afwisselend Cees van der Horst, Vuurwerkland-Steenbergen en Haokan-Roosendaal. Ik zit net onder Rotterdam prima dus.
In de toekomst als ik een auto heb en een groter budget zal een ritje Haulerwijk of Leeuwarden ook niet uit kunnen blijven denk ik zo!
dit jaar vuurwerkland Steenbergen en een maatje rijdt naar Haokan Pijnacker. Zit er dit jaar sterk over na te denken om eens een rondje omgeving te gaan doen rond de verkoopdagen, maar we zullen zien hoe dat de komende tijd uit gaat pakken
Probeer elk jaar wat andere winkels aan te doen. Aangezien ik sinds een paar jaar weer heerlijk bezig ben met vuurwerk en vorig jaar op VWC in aanraking ben gekomen met freaksites ben ik vorig jaar naar Vos Huizen en Mega vuurwerk geweest. Allebei super. Dit jaar naar Vuurwerkoutlet Haulerwijk, Haokan en Bredavuurwerk. Heb er in ieder geval weer heel veel zin in.
En misschien ga ik nog wel even neuzen bij Vechtweelde maar ben eigenlijk al door m'n budget heen haha. Maja jullie kennen het wel.... Als je toch in de buurt bent
Omdat ik in Leeuwarden woon heb ik Megavuurwerk gekozen, prijzen vergeleken en behoort tot de scherpste in Nederland, maar wil volgend jaar wel meerdere shops bezoeken zodat je toch meer keuze hebt. Hier in het noorden hebben we het best goed voor elkaar qua prijzen.