Waar haal jij je vuurwerk ?

Torrr

VWC lid
Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?

Ik denk dat t dit kaar gaat worden.

Valk Nijverdal/Rijsen
Pyrostore Lichtenvoorde
Huisman Huissen
Intratuin Duiven

Haokan vuurwerk
Jan hobbel
Fixet voorhout

Mogelijk nog een ander zaakje, maar dit hangt van iemand anders af.

Vuurwerk-orthen
Alweer een aantal jaren op rij geweest.
Haokan vuurwerk is dit jaar voor mij persoonlijk niet aantrekkelijk qua producten en prijzen.
Vuurwerk-orthen zet elk jaar wel een leukexselectie neer.
En ook de voorverkoop was uiterst voordelig.
Hopelijk kunnen ze weer aantrekkelijke karton prijzen aanbieden, en dan wordt het voor de eerste keer alles bij een winkel halen.

Dit jaar:

Goedkoper vuurwerk, Lopik
Rowy vuurwerk, Almere
Rijswijkse vuurwerkal, Rijswijk

zoals het nu lijkt bij
- vuurwerkhuizen
- kuiper koekange
- goedkopervuurwerk
- HdH
Moet alleen nog even kijken hoe het logistiek allemaal gaat werken;-)
greetzz

Welke winkels heb ik nog geen idee, wil het dit jaar eens bij 1 winkel houden.
Voor mij het belangrijkste zijn dan de collectie's en uiteraard de prijzen.
De winkel die het mooiste assortiment heeft en het goedkoopst is breng ik mijn centen naar toe.

Ik denk

Top vuurwerk (Rotterdam
Vuurwerk7kamp

Maar is nog niet zeker eerst even kijken wat het assortiment wordt dit jaar.

-Kuiper Koekange, dit jaar voor het eerst. Het is een stukje reizen, maar voor die korting is het me meer dan waard.
-Roenhorst. Altijd effe langs gaan daar, gezellige en sfeervolle winkel, ken de mensen goed en hebben een goed assortiment.
-Theo van Huet. Winkel in mijn dorpje, bekende mensen en als je daar dan eenmaal bent en de site staat online... Dan komt er toch wel weer wat!

dit jaar word het denk ik een hoop uit duitsland, mijn budget is verkleint en wil toch wel wat te stoken hebben, Als ik iets in nederland haal dan word het Coppens in volkel ,maar dat zijn dan waarschijnlijk een paar combiboxen, de andere sierpotten die haal ik wel in duitsland.

nog geen enkel idee... vorig jaar pronk en pyro outlet. ditjaar wellicht rowy/vos/pyromax/pronk...wacht september af.. maar na de pyronale zal het wel duidelijk zijn

Back
Bovenaan