Waar haal jij je vuurwerk ?

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?

Tot nu toe ziet het lijstje adressen er zo uit:

Langenberg Gronau
VW-Outlet Haulerwijk
VW-Outlet Joure
VWperDoos Geesteren
VW-Kanjer Fleringen
VW-Staffel Haaksbergen

Allemaal winkels met uitstekende service, goede afhaal condities, prima assortiment en regelmatig goede (geweldige??) acties.

Heb ieder jaar wel wat vaste winkels, maar probeer toch ook ieder jaar weer wat nieuwe winkels aan te doen. Vaste prik is Outlet Pijnacker. Heb vanaf de opening van Zena in dit pand nog geen enkel jaar overgeslagen. Dit jaar doe ik voor het eerst Bruchem, Vathorst, CT Woerden, Breda Vuurwerk en Vuurwerk365 in Breda aan. Heb nu al weer zin in de rondrit! Top2000 aan en lekker sturen.

Normaal gesproken doe ik 1 winkel in de nachtverkoop! Dacht laatste jaar doe es gek! Nu 2 winkels in de nacht! Eerst Dordrecht en dan naar Roosendaal! Dan overdag naar Outlet en Valk!

Relatief goed gepland dit jaar al zeg ik het zelf. Beetje rust met afhalen en wat extra genieten van het moment.

29e
Vuurwerk outlet Pijnacker
Vuurwerk per doos
Kevins vuurwerk hal

30e
Vuurwerk Zevenkamp
Breda vuurwerk
Vuurwerk 365

Orthen,
Waarschijnlijk Bredavuurwerk en 365 wat, moet er de 30ste toch zijn.
Mogelijk nog langs Staffelvuurwerk in Overijssel.
En misschien iets leuks of lekker wat stookvoer in eigen omgeving.

Laatst bewerkt:
Vuurwerkfeestje in Roosendaal
Vuurwerk Outlet Haulerwijk
Langenberg in Gronau

Verder komt er her en der wat vandaan, meegebracht door lotgenoten die zo aardig zijn om het voor mij mee te nemen :thumbsup:

Donadoni, vuurwerkbunker leidschrijn en gebro tot op heden ,rij zelf geen auto meer en meestal rijd een maatje van me mee om het allemaal op te halen maar denk dat ik dit jaar maar zo'n deelauto pak voor die momenten,

En daarnaast zie ik ook wel hele mooie producten bij andere dealers buiten Utrecht die ik toch nog wel graag zou willen meepikken, Vathorst, vuurwerk365 en zo zijn er nog wel wat 😀

Laatst bewerkt:
Km's maken en vele shops zien beviel me vorig jaar zo goed dat ik dit jaar, met de laatste keer(?), oa ook diverse freakzaken bezoek die ik normaal te ver vond maar die ik heel erg waardeer.

Dus het programma dit jaar gaat langs de volgende zaken:

Orthen
Bruchem
Donadoni
Breda
365
Valk
VWkanjer
Gelderse vuurwerkhal

Back
Bovenaan