Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?

Een beperkt aantal winkels, gebaseerd op een combinatie van factoren zoals assortiment en prijs maar zeker ook communicatie en klantvriendelijkheid. Een redelijk vaste lijst met winkels dus waar er dit jaar helaas twee van afgevallen zijn, één vanwege sluiting en de andere vanwege het totale gebrek aan communicatie.

Probeer wat freakwinkels bij elkaar te zoeken met diverse merken zodat je een kort rondje kan maken en diverse actieartikelen mee kan nemen.
Op die manier blijft het leuk en redelijk betaalbaar. Heb er nu 4 en daar komen er wellicht nog 1 of 2 bij.

Heb tot nu toe alleen wat besteld bij Vuurwerk Langenberg in Duitsland. Daar gaat Kuiper Koekange ongetwijfeld bij komen, en verder maar kijken wat er nog bij gaat komen.

DIt jaar ga ik wat meer winkels af dan gebruikelijk maar dit verdeel ik over de zaterdag en maandag zodat ik relax rond kan rijden.
Ook ga ik expres wat winkels af waar ik nog niet eerder ben geweest om het sfeertje te proeven.

Tot nu toe staat vwfeestje, Bruchem, vwBreda, Vathorst en Donadoni op het programma. Misschien komt daar nog 365 bij als dr een toffe flashdeal voorbij komt.

Een aantal winkels staan al vast voor dit jaar, te weten, Vuurwerkfeestje, Vuurwerkhol, Vuurwerk Almere Haven, Vuurwerk Outlet Pijnacker! Daarnaast bekijk ik pas in december welke winkels ik verder wil bezoeken. Geheel afhankelijk welke collecties ze voeren en welke items er nog op mijn wishlist staan! Ook de demo's dragen hier zeker aan bij!

Oh wat een heerlijke tijden waren dat vroeger! Net als de meeste 's nachts rondrijden, niet slapen en weer door. In de kou en met de top 2000 overal het vuurwerk ophalen. En dan al die jaren die er tussen zaten met vervangers en bijkomende stress.

Ik heb een aantal freakzaken gehad, en bij een aantal ook een slecht jaar meegemaakt waardoor ik er niet meer terugkwam. Goed om te lezen dat het met de meeste gewoon nog goed gaat en zij nog steeds freakacties hebben. Winwin natuurlijk.

De laatste jaren haal ik vuurwerk bij de winkel waar ik werk en/of een winkeltje in de buurt. Ik kan mijn collectie tegenwoordig meestal wel in één keer ophalen, dan maakt het niet zoveel meer uit waar je het haalt. Scheelt ook weer kilostress, alhoewel dat normaal nooit voor problemen zorgde.

Dit jaar grootste deel bij Vuurwerk Outlet en 2 blokjes bij Breda Vuurwerk.
Ten opzichte van 18 winkels vorig jaar hele vooruitgang😂
Veel freakwinkels vorig jaar niet tevreden over muv VW Outlet

Ik zoek meestal een sfeervoladresje op waar ik nog niet geweest ben. Voor dit jaar ben ik er nog niet overuit.

Elk jaar bezoek ik sowieso alle winkels in/rondom Gouda. Foto's maken en misschien wat kopen. Soms reis ik wat verder.

Tot nu toe alleen bij Vathorst besteld. Als het goed is vandaag Huizen ook open, dat zou het 2de adres worden.

Woonachtig in het zuiden en een paar aardige tripjes en heel veel km's voor de boeg:d

Eerste stop wordt Vuurwerk Vathorst, dan Vuurwerk Almere Haven, om vervolgens een enorme trip van heen en terug 6 uur te maken naar HuboXL in Emmer-compascuum. Knalkoning in Oss doen we ook nog aan en op de 31e nog een tripje naar Duitsland naar Dream Feuerwerk in Nettetal. Zin in!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan