Waar en met wie vier jij oud en nieuw?

Dit jaar eens bij m'n ouders als het goed is heb dit jaar toch alleen leuke legale cakes en wat singleshotjes dus de buurt zal niet gek worden .

Ik vier het dit jaar wederom in de straat, wij hebben jaarlijks een oud en nieuw feestje met de straat, dus dat wordt weer gezellig, beetje bier, vuurtje, gezelligheid en vuurwerk!! Uiteraard veilig, en pas na het vuurwerk het bier :D

Altijd thuis. Grasveld voor pijlen, matten, knallers, cakes. Achter het huis een zandvlakte om carbid te schieten. Zullen vast nog wel wat vrienden komen ofzo.

Gewoon thuis in de straat. Vroeger ging ik nog wel eens bij anderen op bezoek maar dat is al een paar jaar niet meer. Dus gezellig in de straat stoken.:)

Bij men schoonfamilie de eerste x dus het zal mij benieuwen hoe het hier gaat ! Als het aan mij ligt gaat er veel de lucht in haha En dat gaat het ook wel

Wel benieuwd hoe jullie het dit jaar vieren?!
Wij zijn voor het eerst samen alleen thuis met de kinderen alleen die liggen op tijd in bed.
Verder dit jaar geen familie of vrienden bij ons en voor het eerst in een nieuwe buurt. Dus ben zeer benieuwd hoe deze jaarwisseling word!!
Nu steek ik vuurwerk af omdat ik het zelf erg leuk vind maar het is natuurlijk leuker als je je passie kan delen op dat moment!

Ik vier het met familie het altijd thuis net zoals dit jaar. Maar door het recente negatieve nieuws zou dat volgend jaar wel eens ergens anders kunnen zijn.

Wel benieuwd hoe jullie het dit jaar vieren?!
Wij zijn voor het eerst samen alleen thuis met de kinderen alleen die liggen op tijd in bed.
Verder dit jaar geen familie of vrienden bij ons en voor het eerst in een nieuwe buurt. Dus ben zeer benieuwd hoe deze jaarwisseling word!!
Nu steek ik vuurwerk af omdat ik het zelf erg leuk vind maar het is natuurlijk leuker als je je passie kan delen op dat moment!

Hier precies het zelfde, samen met de vrouw en kids. Alleen ik steek wel vuurwerk af samen met mijn dochter(12) maar de jongste(1) die zal denk ik liggen te snurken. Ik merk aan mezelf dat ik het afsteken voor 00:00 veel leuker dan het 00:00 moment. Ik woon in een vrij rustig dorp, vorig jaar was er opzich wel veel vuurwerk, maar hoorde al dat het per jaar verschilt hier. We gaan dit jaar de 2de oud en nieuw hier beleven. Ben benieuwd.

Mijn dochter, bijna 4 vind het ook prachtig dus met haar lekker tot een uur of 08.00 en dan gaat ze naar bed. Mocht ze wakker worden rond 00.00 dan mag ze nog even eruit.
Eigenlijk moet het ook niet uitmaken of je het alleen doet!!
Zet lekker de vuurton op straat met een statafel en koud bier dus dan komen de buren vanzelf wel

Heerlijk thuis oud en nieuw vieren met mijn vrouw en mijn zoontje van 11 en mijn moeder komt ook nog even langs die avond.
Het stoken gebeurt hier met verschillende buren, die ook voor een kapitaal de lucht inschieten....

Bij vrienden, vuurkorfje aan grote partytent buiten, gezellige drukke buurt. nu alleen nog hopen op een beetje schappelijk weer.

lekker thuis met vrouw en zoontje van 10 ( ook al een echte freak ) , en wat familie .
een paar jaar terug kregen we mijn zoontje nog wel in bed maar dat is echt voorbij lekker stoken met de ome en papa

Back
Bovenaan