Waal in Vlammen

Super veel zin in deze show, vind dit een van de betere shows in nederland, ook is de afstand tussen waar je staat en het vuurwerk prima, voor nederlandse begrippen. hopen op wat beter weer als de laatste show ik ben geweest

Word er net als voorgaande jaren een ponton gebruikt? En zo ja, staat deze op dezelfde plek aan de kant van lent?

Tjeee. weet het nog goed, was me eerste prof show 2011. Begon toen met me Youtube en was een van me eerste films. Uiteraard prut gefilmd, maar wat een show toen:)
Heb altijd gezegd dat ik weer terug wilde als de show weer zou komen. Maar vanwege show op een maandag verwacht ik het niet:cry:

Me eerste films nog een keer van deze toch wel gave show, alles zat erin, zie je niet vaak in NL!!!

Sorry voor de kwaliteit en de 2 vids, was toen nog niet zo bekend met alles:)
Die goeie ouwe tijd...

Ik hoop er maandag ook bij te kunnen zijn :) Het is al weer heel wat jaartjes geleden dat we deze show hebben mogen aanschouwen.
Is er iemand die langs Wageningen/Renkum komt (A12 of A50) en mij op kan pikken?

In de krant staat dat het lastiger is om het vuurwerk bij lent te bekijken. iemand enig idee of het nog wel mogelijk is om daar in de weide te komen?

Er is bij Dream Fireworks niets bekend over het feit dat het vanaf Lentse kant niet te zien zou zijn.
Het kan natuurlijk dat je niet meer in de weilanden kan staan.

Zelf denk ik er over om vroeg die kant op te gaan en op de Waalkade te gaan staan..

Ze schieten in ieder geval t/m 4 inch en veel single shots!

Volgens mij kan je nog steeds aan de kant van Lent kijken, en ook in het gras komen daar.
Show zal natuurlijk gericht zijn op de Waalkade, dus wellicht zie je het dan niet optimaal. Maar van wat ik van een paar jaar terug weet is dat de Waalkade erg druk was en wij in Lent aan het water, met hier en daar wat kampvuurtjes gezellig hebben zitten kijken in alles rust...(zie ook me films in dit topic, is de kant van Lent)
Op tijd komen is sowieso goed plan:)
Helaas niet aanwezig omdat het zo nodig op een doordeweekse dag moet...
Kijk uit naar de films:)

Kijken vanaf Lent zou lastiger zijn omdat het project Ruimte voor de Rivier is gestart en de dijk helemaal wordt verlegd. Er zouden graagwerkzaamheden gaande zijn en sprake zijn van afsluitingen. Of dat ook zo is kan ik niet bevestigen, ik ben er recentelijk helaas niet geweest.

De plek waar je voorheen stond in Lent is of dadelijk water of een eilandje, zie:

kaart960px.jpg

Er is ook een webcam met de blik op Lent: http://www.ruimtevoordewaal.nl/nl/het-project/webcam/

Reactie op FPM van horsebrand:

"Tussen Lent en de Waal is het een enorme bouwput met zandafgravingen en verhogingen. Durf zo niet te zeggen of er een geschikte plek is aan die kant."

Toch goed om te zien dat Dream Fireworks het geld liever uitgeeft aan vuurwerk, dan aan plastic afdek-zakken! Deze gratis zakken doen het ook prima! :blink:

23joobp.png

Ik kom vanavond ook gewoon lekker langs. Met de trein. Twijfel alleen nog of ik uit moet stappen in Lent of in Nijmegen.

Is de waalkade een beetje bereikbaar ivm drukte etc?
Iemand enig idee waar ik daar de auto kwijt kan?

in de stad zelf ga je je auto echt niet kwijt kunnen.
ik zou je aanraden met de trein te gaan of eventueel met de auto vanaf lent kijken als dit nog mogelijk is.

Het is niet verstandig om in Lent te gaan kijken, overal bouwhekken, kranen, afzettingen en een zeer groot gebied is zelfs afgesloten.

Back
Bovenaan