Vuurwerkland Outlet Groningen

Gaan we naar kijken Richardus! Bedankt voor het idee :)

De vragen blijven komen over wanneer de website weer online komt. Eind februari komen we weer online met onze vroege freakactie. Dit zal werkelijk een uitverkoop worden zoals jullie van ons gewend zijn :)

eind februari is aangebroken, ik ben benieuwd

We zijn nog met de site bezig :wink: We gaan binnenkort eerst van server verhuizen om meer snelheid te kunnen garanderen. Daarna hopen we te gaan testen om dan zo snel mogelijk online te kunnen komen! :)

We houden jullie hier op de hoogte! :)

duurt lang...

en zo te zien gaat het nog wel even duren, want de server is nog niet aangepast :cry:

:cool:

Waarom moet ik nu een afhaaltijd kiezen op de website? :rolleyes:

Aangezien er steeds meer klanten de weg naar onze winkel weten te vinden moeten we met tijdsvakken gaan werken. Hierdoor kunnen we op den duur tijden dichtzetten als er teveel orders op een bepaald uur zijn geplanned.

We hopen hiermee lange wacht rijden te voorkomen :wink:

Zena Vuurwerk wordt in Nederland in 2015 niet meer verdeeld via Vuurwerkvisie BV,

Krijg deze melding als je naar zena wilt op de site.
Mag toch hopen dat er dit jaar wel weer zena te verkrijgen zal zijn?

Volgens mij valt dit nu gewoon onder Zena NL. Vuurwerkvisie was altijd een onderdeel van Zena. Dit gaat denk ik wel goedkomen.

Laatst bewerkt:
Afgelopen 2 week ook 2 bestellingen geplaatst�� Wat een top prijzen, hier kun je als freak geen nee tegen zeggen. In oktober zullen de nieuwe producten ook bij de outlet te koop zijn en zal ik ook weer een bestelling plaatsen.
Als groningen niet te ver rijden is zou ik zeker een bestelling doen, top producten voor nog betere prijzen!

Komt de X30 nog weer in 't assortiment? M'n vader en ik willen 'm er graag weer bij hebben. Mooiste fontein van NL.

Zal de Big 19 van wolff dit jaar nog te bestellen zijn bij jullie? Zie deze graag weer in de straat staan dit jaar.

Back
Bovenaan