Waal in Vlammen 2008

I was in Nijmegen to yestarday and see that realy good show. Wow what amazing colours and specialy shels where shooten. Blinking rings, purpel peonys, half and haf and so on.

in my Opinion Nijmegen is Kölner Lichter from the Netherlands i think

the Videos are here :

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Laatst bewerkt door een moderator:
Zitten wel leuke stukje tussen maar zoals ik al dacht en bang voor was is het met muziek en niet op muziek helaas!

Great video Alex, nice quality! It was a good show indeed, some quiet moments, but overall very nice. The shells were very good, nice colours and effects, those watermines were great and my favourite effect were the girandolas (too bad they used some other fireworks at the same time).

:bye:

Zoals hier al te zien was, hielp ik een paar dagen mee met het opbouwen van het vuurwerk voor Waal in Vlammen in Nijmegen met Dream Fireworks.

Ik heb vanavond eventjes de tijd genomen om ook de filmbeelden die ik maakte tijdens deze opbouw dagen te verwerken in een korte impressie van het geheel. Het gaat hier alleen om het opbouwen en je ziet ook een stukje van woensdag 16 juli toen we alles weer aan het afbreken waren...

Voor volgend jaar verwacht ik ook de tocht naar de Waal te kunnen filmen want dat is echt wel een apart gezicht als je duizenden mensen aan die kade ziet staan... :)

HIER vind je de korte impressie/samenvatting!

leuke impressie arjan, zeer goede beeldkwaliteit:)
daar worden aarig wat meters kabel gebruikt voor zon show:shocked:

hele fraaie beelden Arjan, bedankt hiervoor.
jammer alleen dat het zo kort duurt :p
Ik geniet van deze backstage beelden, leuk om de mensen achter het vuurwerk te zien en natuurlijk de set up.
Je komt zelf ook nog even in beeld, even wennen om jou in het circus mee te zien draaien. Maar het gaat je goed af zo te zien.
Na afloop van een concert roepen wij altijd : we want more.!!!
:bye:

Prachtig Arjan, hele leuke beelden en mooi gemonteerd. Altijd leuk een kijkje achter de schermen, hopelijk kunnen we nog zeer veel van je verwachten daarin. :D

Zeer mooie beelden Arjan, prachtig om dit te bekijken.
Als ik dan toch een puntje van kritiek mag geven, vind hem iets te kort:wink:

Verde erg mooi gemaakt, bedankt.

Als ik dan toch een puntje van kritiek mag geven, vind hem iets te kort:wink:

Doordat ik druk ben tijdens opbouwen e.d. heb ik steeds minder tijd om beelden te schieten tegenwoordig.. sterker nog ik laat de camera steeds vaker thuis omdat ik er echt niet aan toe kom :wink: Ik had niet heel veel opnames gemaakt in Nijmegen en wat je nu ziet is wat ik ongeveer zo had. Ik kan items natuurlijk wel 10 minuten maken maar dat is dan niet echt boeie meer denk ik. Een minuut of 2 tot 3 is dan prima lijkt me... :bye:

Back
Bovenaan