Waal in Vlammen 20-07-2010

moontan

VWC lid
Waar: Nijmegen
Datum: 20-07-2010
tijdstip: 22:30
firma: Dream Fireworks
kaliber: professioneel

Ekstra info van Arjan Uitman:

PyroTV.nl zal op dinsdag 20 juli 2010 in samenwerking met Dream Fireworks uit Enschede een LIVE registratie verzorgen van de grote Vierdaagse "Waal in Vlammen" vuurwerkshow in Nijmegen. PyroTV staat er die dag met de complete mobiele 4 camera regieset en zal zorgen voor spectaculaire beelden vanaf het ponton afgewisseld met beelden vanaf de kade met hoge kwaliteit video en audio aangeleverd wat iedereen daar ter plekke op de kade hoort. Dit alles is op datzelfde moment LIVE te volgen via de liveplayer op http://www.pyrotv.nl

Een uur voor de show zullen er impressie montages van de opbouw worden uitgezonden om een indruk te krijgen van alle voorbereidingen en wat erbij komt kijken. Een half uur/kwartier voordat de show begint schakelen we LIVE over naar de Waalkade in Nijmegen om alles te registreren en uit te zenden. Een compleet uitzendschema volgt nog over enkele weken, maar het leek me leuk om dit alvast op voorhand te melden aan jullie..

Uiteraard is dit alles wel onder voorbehoud van de omstandigheden ter plaatse. Bij hevige regenval of onweer is het een stuk lastiger om dit te realiseren, maar we hopen gewoon op heel mooi weer die dag!

Het vuurwerk begint om 22:30 uur voor zover ik weet. Vanaf 21.00/21.30 uur zal alles via de stream te volgen zijn

wederom dit jaar weer van partij aan de kant van Lent.

ben benieuwd hoe het dit jaar zal zijn :)

Laatst bewerkt:
Vorig jaar ook aanwezig geweest, kwam toen net optijd echt een enorme drukte ook aan de kant van lent maar ga proberen er dit jaar weer heen te gaan.

Is me goed bevallen en voor nederlandse begrippen vond ik het toen een erg nette show.

dit jaar zeker weer aanwezig :D 1 van de grootste shows van nederland.
en vindt hem elk jaar beter worden, alleen jammer van vorigjaar met al die regen dat sommige delen erg nat waren geworden

en vindt hem elk jaar beter worden, alleen jammer van vorigjaar met al die regen dat sommige delen erg nat waren geworden

Je moest eens weten wat ik wel allemaal niet heb meegemaakt op de heenreis met het onweer:bonk:

Ik ben hier ook weer bij, zal wel weer kant van Lent zijn, op de brug kun je ook staan, zie je enkel geen fanshape, wat dan wel weer jammer is.
Lent is altijd genoeg plaats.

Laten we maar niet beginnen over vorig jaar hahahaha wat een geweldig weer was het, mooi weer licht in verte verder regen regen en regen haha.

bestel je dit jaar mooi weer johan? haha :D

Wat was het afgelopen jaar idd slecht weer zeg.. verschrikkelijk
Halverwege hebben we nog getwijfeld om om te draaien.. op goed geluk toch maar doorgereden (net niet van de weg gewaaid;)) en gelukkig droog het showtje kunnen bekijken:)
Wegrijden (parkeren bij de boer) viel alleen niet bepaald mee :P

maar denk dat ik ook dit jaar wel weer aanwezig zal zijn;)

Wát een onweersbui dreef er over net voor aanvang idd! Toen maar even wezen schuilen in een tunneltje bij Lent :p Tijdens de show zelf eigenlijk helemaal droog, en ook schitterend gekleurde lucht met hier en daar een flits onweer.
Hopelijk kan ik er dit jaar ook weer bij zijn. Moet nog even kijken hoe mijn vakantie uitpakt.

tja wat een ***** weer toen.
ik wilde net weg gaan naar de show maar toen brak de hel los hoor.
op het laatste moment maar niet gegaan. hopelijk dit jaar wel :cool:
en dan sta ik aan de kant van Lent.

Is er al meer bekend over deze show? Iemand een film van vorig jaar?
Is dit de rit naar Nijmegen de moeite waard?

hier film van mijn kant van vorig jaar:

part 1/3:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

part 2/3:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

part 3/3:
+ YouTube Video

Is er al meer bekend over deze show? Iemand een film van vorig jaar?
Is dit de rit naar Nijmegen de moeite waard?

Het ligt helemaal aan jou of je deze show de moeite waard vind, wat ben je gewend kwa shows? Het is geen kleine show, hij duurt +- 25/30 minuten en het max. kaliber is 4 inch. Maar dat zegt natuurlijk niet veel... Ik persoonlijk vond het wel een leuke show, een uur tot anderhalf uur zou ik er wel voor over hebben om te rijden.

het is 1 van de betere shows in nederland zo kan je het wel zeggen max. duration is vaak 25min +-

het is maar wat je zelf voor over hebt qua afstand afleggen.

Dit jaar ook aanwezig aldaar. Ik zal een van de camera's voor de live stream op Pyrotv.nl gaan bedienen. Heb er nu al enorm veel zin in :cool:

Ik lees hier enkele berichten over drukte en parkeerproblemen...heeft iemand hier misschien wat tips voor qua parkeren en vanaf wanneer men de drukte voor kan zijn? Ik ben helaas niet bekend in Nijmegen, en 'de kant van Lent' zegt mij dan ook jammer genoeg ook niet veel, waar kunnen we dat vinden (misschien een tomtom adresje o.i.d.?) Die Waalkade ziet er ook nogal lang uit...
Misschien ga ik hier dan ook wel naartoe.

Wil je een beetje fatsoenlijk je auto kwijt kunnen en een mooi plekje willen raad ik je aan om zeker vroeg in de avond daar te zijn.
Beste waar je kunt staan is aan de kant van Lent idd.
Als je dit nog niet hebt meegemaakt weet je niet waar je aan begingt,Dus je kunt beter veels te vroeg zijn,Gezellig is het er toch wel.

Gezelligheid geloof ik wel ja! Maar mijn hamvraag is nu dan nog steeds, waar vind ik 'Lent'? Misschien kan ik daaruit dan filteren waar ik dan het beste kan parkeren...

NS station Lent, daar lukt het mij vaak nog om te parkeren. Ik weet dat er ook mensen zijn die de auto bij het NS station in Arnhem neerzetten en dan fijn met de trein naar Lent gaan. 10 tot 15 minuten lopen en je bent op de plaats van bestemming.

Back
Bovenaan