W-shape Dominator

Gek dat het rondom de versie van magnum veel stof doet opwaaien en bij deze helemaal niks :confused:

Wat bedoel je precies? Ik zie hier woorden voorbij komen als 'beauty', 'beuker', 'pareltje', 'heerlijke / schitterende / dikke bak', 'topper' etc. Die van Magnum heeft misschien wat extra reacties in het topic, maar dat komt waarschijnlijk omdat die al in augustus werd onthuld. (inclusief filmpje) Daarnaast kan je die van Magnum dadelijk met 30% korting afnemen, en zover ik weet deze niet.

Wat bedoel je precies? Ik zie hier woorden voorbij komen als 'beauty', 'beuker', 'pareltje', 'heerlijke / schitterende / dikke bak', 'topper' etc. Die van Magnum heeft misschien wat extra reacties in het topic, maar dat komt waarschijnlijk omdat die al in augustus werd onthuld. (inclusief filmpje) Daarnaast kan je die van Magnum dadelijk met 30% korting afnemen, en zover ik weet deze niet.

Naar mijn idee is die magnum meer gehyped dan deze, terwijl het in principe dezelfde box is.
Vandaar mijn reactie :)

Naar mijn idee is die magnum meer gehyped dan deze, terwijl het in principe dezelfde box is.
Vandaar mijn reactie :)

Is volgens mij marketingstechnisch ook de bedoeling, Magnum werd 'exclusief' onthuld via een prachtige video en ze richten zich ( op VuurwerkCrew ) echt specifiek op de liefhebber. Stuntende prijzen, mooi 'compact' assortiment. En nieuw is natuurlijk ook altijd interessant :)

Waar? ik zie de korting niet

** OPENINGSACTIE - 25% KORTING **
Om te vieren dat onze webshop open is, gaan we er deze week met gestrekt been in! Je krijgt op een groot deel van ons assortiment namelijk 25% korting!
Gebruik bij het afrekenen de kortingscode WCKDWEEKDEAL en de korting wordt automatisch verrekend!
Let op! Er zijn een paar uitzonderingen: de actie is niet geldig op de WCKD Six, WCKD Warlord, en enkele stuntitems. De actie is wél gewoon geldig i.c.m. andere acties zoals 1+1 en 3=2. De kortingsactie is geldig t/m zondag 10 november.
#Magnum #Vuurwerk #WCKDWEEK

Dit geldt voor www.magnumvuurwerk.nl maar die heeft deze ook onder de naam W-triple Layer

Wat een geweldige box! Altijd al wel fan geweest van Broekhoff producten. Ondanks de hogere prijzen van niet al te lang geleden. Ik had bijvoorbeeld de laatste jaren vaak de Willow Time in m'n collectie. Klein 2 cakes boxje, maar beste effecten en goede klappen.

Moet straks mijn vuurwerk ophalen en krijg net bericht van de winkel waar ik deze besteld had dat hij niet geleverd is, dat is zeg maar best kut.

Moet straks mijn vuurwerk ophalen en krijg net bericht van de winkel waar ik deze besteld had dat hij niet geleverd is, dat is zeg maar best kut.

Bij mijn winkel in castricum hadden ze hem wel geleverd gehad, anders moet je ff bij andere crown dealers in je omgeving kijken of die hem wel hebben?

Goeie service als een winkelier de kooi er af haalt voor de klant, jammer als dan de binnendoos die je meekrijgt oersaai is. Klein en licht doosje voor de effecten die er uit moeten komen!

Back
Bovenaan