[VWL Steenbergen] Vato Loco box

Janniekske

VWC lid
Artikelnaam: Vato Loco Box
Bruto Gewicht: -
Netto Kruitgewicht: 2000 gram.
Aantal Schoten: 100 schoten.
Tube diameter: 30mm.
Effectomschrijving: 100 schots mega-blok met 30mm tubes. Hele vette effecten in een heerlijk tempo! Exclusief verkrijgbaar in samenwerking met www.vatostore.nl
Tijdsduur: 178 sec.
Stijghoogte: -
Richtprijs: € 175,-
Online prijs: € 125,-

2935.1573518537.jpeg

Ik ga hem vanavond halen en zodra die vervloekte kooi eraf is laat ik het weten.

Zou wel een flinke domper zijn, ik heb de Vato Loco mede uitgezocht vanwege de blauw/rood combi en die zit er dan niet eens in :confused:

Inderdaad de Lesli Black Caiman, ik ben benieuwd de 31e, als het idd de Black Caiman is dan is dat volkomen ruk, die zou ik nooit kopen :angry:
Laten we nu maar hopen dat ze de verkeerde labels geplakt hebben daar in China!

Geluk bij een ongeluk: vreemd genoeg zat er wel een sticker op de doos dat er een kooi in zit maar die zat er dus niet in.

Heb hem ook besteld, mag toch hopen dat die vato loco erin zit aangezien die een stuk beter over komt dan de black caiman

Wel vreemd want volgens mij is de Vato een box van Volt/vuurwerk totaal en de black caiman is van Lesli

Het was dus de Black Caiman en hoewel dat geen verkeerde box is is het toch wel een teleurstelling als je iets besteld op basis van een filmpje en iets totaal anders krijgt.

Heeft er naast Janniekske nog iemand ervaren dat er een Black Caiman in de Vato Loco doos zat?

Ik heb nog een email naar Vuurwerkland Steenbergen gestuurd en dat is nu enkele weken geleden maar tot op heden geen reactie :(

Heeft er naast Janniekske nog iemand ervaren dat er een Black Caiman in de Vato Loco doos zat?

Ik heb nog een email naar Vuurwerkland Steenbergen gestuurd en dat is nu enkele weken geleden maar tot op heden geen reactie :(

Dan kan je nog lang wachten is mijn ervaring, geven zelden antwoord, je kan ze beter proberen te bellen

Back
Bovenaan