VWC in 2026; tips of suggesties?

Vind het trouwens ook weleens fijn om de chat terug te lezen als ik even paar minuten offline ben geweest. Nu springt die elke keer weer naar het nieuwste bericht als er iets nieuws geschreven is. Zouden wij van deze functie af kunnen komen?

Vind het trouwens ook weleens fijn om de chat terug te lezen als ik even paar minuten offline ben geweest. Nu springt die elke keer weer naar het nieuwste bericht als er iets nieuws geschreven is. Zouden wij van deze functie af kunnen komen?
Heb je het envelopje bovenaan de chat voor, kun je rustig teruglezen

Soms word een bericht wel eens aangepast door een moderator.
In bepaalde gevallen is het duidelijk waarom, maar soms snap ik niet 'waarom'.

Is het een mogelijkheid om dit dan bij de edit te zetten?
Of als het een bericht van iemand zelf is een kort bondig DM-tje met de reden van aanpassing?

Dan kan men daar rekening mee houden, als bijvoorbeeld iets niet gewenst of tegen de regels is.

Soms word een bericht wel eens aangepast door een moderator.
In bepaalde gevallen is het duidelijk waarom, maar soms snap ik niet 'waarom'.

Is het een mogelijkheid om dit dan bij de edit te zetten?
Of als het een bericht van iemand zelf is een kort bondig DM-tje met de reden van aanpassing?

Dan kan men daar rekening mee houden, als bijvoorbeeld iets niet gewenst of tegen de regels is.
Berichten worden niet zomaar verwijderd. Meestal maken we er wel een melding van, dan niet een algemene opmerking in topic zelf. Het gaat soms nergens meer over, en met name in het media gedeelte zien we echt te vaak de meeste onzin voorbij komen die niets met vuurwerk te maken hebben.

Maar we gaan dit weer even onder de aandacht brengen.

Berichten worden niet zomaar verwijderd. Meestal maken we er wel een melding van, dan niet een algemene opmerking in topic zelf. Het gaat soms nergens meer over, en met name in het media gedeelte zien we echt te vaak de meeste onzin voorbij komen die niets met vuurwerk te maken hebben.

Maar we gaan dit weer even onder de aandacht brengen.

Ik bedoel ook meer aangepast en/of gedeeltelijk verwijdert, in plaats van geheel verwijdert.

Een voorbeeld:

Ik citeerde een bericht van een ander forum lid waarin een filmpje van Ruben Koet over de VVD gedeeld werd.
Dit filmpje is er afgeknipt door een moderator, de rest van mijn bericht is verder intact.

In deze snap ik dus niet waarom dat filmpje weggehaald is?
Omdat het Ruben Koet is? (wat je ook van de man vind)

Maar goed daar zullen de moderators ongetwijfeld hun redenen voor hebben dus daar oordeel ik verder niet over.
Maar ik weet voor dit bericht dus niet specifiek wat er nou 'fout' is/was.

Een ander voorbeeld:

Ik deelde een product van een winkelier in een topic van een andere winkelier.

Deze werd aangepast/verwijdert, achteraf snap ik natuurlijk volledig waarom dit verwijdert is.
Maar op het moment niet, totdat jij of ik dacht Arviid uit me hoofd dit uitlegde, waarop ik mijn gedrag dan kan aanpassen.

Als ik dan een DM'tje krijg met: hé we hebben je bericht aangepast want ...
Of na de mod-edit er in mijn oorspronkelijke bericht met kleine letters staat: aangepast want ...

Dan is het direct duidelijk.

Verder ben ik het volledig met je eens hoor, dat: Het gaat soms nergens meer over, en met name in het media gedeelte zien we echt te vaak de meeste onzin voorbij komen die niets met vuurwerk te maken hebben.

In elk geval bedankt voor je snelle terugkoppeling.

Het klopt dat alles van Xtremrides( Ruben Koet) verwijderd wordt. We willen geen films van hem op het forum. Hier is halverwege december ook een bericht voor uit gegaan vanuit ons. Daarom worden die berichten verwijderd/aangepast.

Zie onderstaande.

Wij zien de laatste tijd vaker films in topics van het kanaal xtremerides1 (Ruben Koet). Wij willen die films niet op het forum hebben en zullen die ten alle tijden verwijderen. Het vuurwerk wat in deze films te zien is en de manier waarop hiermee wordt omgegaan willen wij niet op ons forum hebben.

Zou het mogelijk zijn om de link 'Toon genegeerde inhoud' te verwijderen wanneer comments van mensen die je negeerd voorkomen op een pagina?

Snap wel dat je ook niet op die link kan klikken maar ja... 🥴

Zo dat zou idd een geschenk uit de hemel zijn.
Zou het mogelijk zijn om de link 'Toon genegeerde inhoud' te verwijderen wanneer comments van mensen die je negeerd voorkomen op een pagina?

Snap wel dat je ook niet op die link kan klikken maar ja... 🥴

Je moet je niet zo druk maken opa. 😉

Nee zonder dollen: ik snap je hoor!

Maar soms is het gewoon het beste om het toch te lezen en te denken: krijg het venerisch, en door gaan met je leven.

Je hebt mij nog niet op de negeer dus voor iedereen hoop hahaha. 😘😘

Back
Bovenaan