Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is vaak in je browser wel te forceren, zoals in BraveEen dark mode mogelijkheid? (Als die er nog niet is)
Heb je het envelopje bovenaan de chat voor, kun je rustig teruglezenVind het trouwens ook weleens fijn om de chat terug te lezen als ik even paar minuten offline ben geweest. Nu springt die elke keer weer naar het nieuwste bericht als er iets nieuws geschreven is. Zouden wij van deze functie af kunnen komen?
Berichten worden niet zomaar verwijderd. Meestal maken we er wel een melding van, dan niet een algemene opmerking in topic zelf. Het gaat soms nergens meer over, en met name in het media gedeelte zien we echt te vaak de meeste onzin voorbij komen die niets met vuurwerk te maken hebben.Soms word een bericht wel eens aangepast door een moderator.
In bepaalde gevallen is het duidelijk waarom, maar soms snap ik niet 'waarom'.
Is het een mogelijkheid om dit dan bij de edit te zetten?
Of als het een bericht van iemand zelf is een kort bondig DM-tje met de reden van aanpassing?
Dan kan men daar rekening mee houden, als bijvoorbeeld iets niet gewenst of tegen de regels is.
Berichten worden niet zomaar verwijderd. Meestal maken we er wel een melding van, dan niet een algemene opmerking in topic zelf. Het gaat soms nergens meer over, en met name in het media gedeelte zien we echt te vaak de meeste onzin voorbij komen die niets met vuurwerk te maken hebben.
Maar we gaan dit weer even onder de aandacht brengen.
Wij zien de laatste tijd vaker films in topics van het kanaal xtremerides1 (Ruben Koet). Wij willen die films niet op het forum hebben en zullen die ten alle tijden verwijderen. Het vuurwerk wat in deze films te zien is en de manier waarop hiermee wordt omgegaan willen wij niet op ons forum hebben.
Vraag ik mij ook af voor savonds prettiger om te lezenEen dark mode mogelijkheid? (Als die er nog niet is)
Zo dat zou idd een geschenk uit de hemel zijn.ik weet niet of de mogelijkheid er is maar is er een optie om bepaalde topics niet te zien/ negeren? en dat die ook niet bij wat is er nieuw komen te staan?
Zo dat zou idd een geschenk uit de hemel zijn.
Zou het mogelijk zijn om de link 'Toon genegeerde inhoud' te verwijderen wanneer comments van mensen die je negeerd voorkomen op een pagina?
Snap wel dat je ook niet op die link kan klikken maar ja...![]()