Pyromania83
VWC lid
VVD is tegenwoordig nauwelijks nog een rechts-liberale partij. Misschien een goed idee om mee te doen met de fusie tussen GroenLinks/Pvda, met Timmermans als partijleider.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Geen probleem hoor! Ik was natuurlijk als liefhebber altijd al voor een verbod.Bedankt voor de medewerking voor een vuurwerkverbod voor alle stemmers op de partijen die dit vuurwerkverbod steunen.
Als je het zo leest is Denk niet perse voor een verbod, maar gaan het niet tegen houdenMaar DENK kan dus de meerderheid erdoorheen drukken begreep ik?
Je vergeet gewoon de simpele hout kachel... zelfs dat mag niet meer.Vissen, BBQ, Motorcross, Autocross, Vlees.
Alles gaat weg.
exact mijn gedachten ,verschuilen achter de "harde"eisen mbt handhaving waarvan overduidelijk bekend is dat dit niet haalbaar is ,compensatie kost teveel ,dus dan is het makkelijk om dan straks toch te zeggen we steunen het niet ,en in de tussentijd de peilingen hoog te houden en twijfel stemmers mee te pakken naar de vvd , is uiteraard wat er hopelijk uit gaat komen ,maar vergeet niet politiek is een spelletje van vooruit denken en schaken ,uitspraak a levert resultaat b opDit kan ook best wel ns deel van hun spel zijn, zo na de laatste zetelpeilingen.... Een poging centrumlinkse/midden stemmers hun kant op te trekken. Met beide uitkomsten winnen ze aan betrouwbaarheid buiten de partij...en daarbinnen hellen stemmers niet gauw over
Ik heb nu zo'n zin om heel veel vlees te gaan eten!Vissen, BBQ, Motorcross, Autocross, Vlees.
Alles gaat weg.
Als alles nu wel volgens planning gaat (en dat gaat het vaak niet) dan zou er 3 april debat zijn en wordt er 8 april gestemd over het wetsvoorstel.Wanneer komt er meer duidelijkheid vanuit Den Haag? Denk dat de importeurs toch ook wel willen weten of het nog zin heeft om te importeren…. Iemand van de importeurs die misschien wat meer toelichting kan geven vanuit hun oogpunt en verwachting?
Klopt helemaal.VVD blijkt inderdaad onbetrouwbaar, ongelovelijk dat ze zich voor het karretje van Groen Links en Partij Voor De Dieren hebben laten spannen.
Het zware illegale vuurwerk is de oorzaak van alle problemen en ze verbieden het legale consumentenvuurwerk, slaat nergens op, echt belachelijk!
Als het vuurwerkverbod een meerderheid gaat krijgen dan is de oudejaarstraditie ter ziele en schaf ik deze helemaal af, dan heeft deze traditie zijn glans verloren en heeft het voor mij geen enkele waarde meer.
Wederom een Nederlandse traditie die door LINKS naar de knoppen geholpen is en vele zullen nog volgen.
hmm ,stel dat zoals jij het benoemd die rare moslimpartij het nu eens kan voorkomen dat zou toch top zijn ,zo'n beetje elke Marokkaanse bruiloft hier wordt er wel vuurwerk afgestoken ,en als je het toch over rare politieke partijen wil hebben in deze discussie mbt het verbod zijn er genoeg andere om over te oordelen toch ? maar dat het verrot is geworden hier is wat mij betreft idd waar en een feitKlopt helemaal.
En het rare Moslimpartij DENK kan het misschien voorkomen. Dit land is zo verrot geworden.
ooit was de vvd de partij voor het mkb en de ondernemers ,maar wederom bestaat de kans dat ook hier de nederlandse consument straks de grens over gaat en dus zo'n 115 miloen extra gaat uitgeven in de buurlanden ,na de boodschappen ,brandstof en rookwaren ?? zie de ministers van financiën in duitland,belgie en luxenburg al lachend in hun handen wrijven ,lekken bezig nl bv !!!!! nog even los van het banenverlies en faillissementen hier in nederland door deze mogelijke beslissing
Sorry dat ik het zeg maar als je nu nog steeds hoop hebt op de VVD, dan heb je echt een bord voor je kop. Naïviteit ten top. En dit kon je van mijlenver aan zien komen. En begrijp me niet verkeerd, jullie hebben gedaan wat jullie konden, maar die lobbyist en ook de branche zelf hebben niet genoeg invloed gehad om dit te voorkomen.Via de media is naar buiten gekomen dat de VVD nu ook om is en voor een verbod zou zijn. Dat is een bericht waar wij vanzelfsprekend niet vrolijk van worden. Als dit echt zo is, staat de politiek op het punt om de grootste vergissing in hun carrière te begaan. De illegale vuurwerkhandel was zeer tevreden over de coronaverboden en de handelaren zullen ook deze keer weer enthousiast dat gat in de markt opvullen.
Toch blijven wij voorzichtig optimistisch.
De VVD gaat alleen akkoord als er aan een aantal voorwaarden kan worden voldaan. Zo eisen ze bijvoorbeeld effectieve handhaving en moet het mogelijk worden voor verenigingen om vuurwerk af te steken voor hun wijk. Dit zijn voorwaarden waarvan wij vanuit onze expertise kunnen zeggen dat het zo goed als onmogelijk is om eraan te kunnen voldoen.
Het is nu aan ons om de VVD te laten zien dat niet aan deze voorwaarden kan worden voldaan. Hierna zou hun steun aan het wetsvoorstel logischerwijs moeten vervallen.
Het zijn geen positieve ontwikkelingen, maar we doen wat we kunnen en zitten er bovenop.
We houden jullie op de hoogte!
Absoluut, word een stem erbij voor DENKhmm ,stel dat zoals jij het benoemd die rare moslimpartij het nu eens kan voorkomen dat zou toch top zijn ,zo'n beetje elke Marokkaanse bruiloft hier wordt er wel vuurwerk afgestoken ,en als je het toch over rare politieke partijen wil hebben in deze discussie mbt het verbod zijn er genoeg andere om over te oordelen toch ? maar dat het verrot is geworden hier is wat mij betreft idd waar en een feit
tuurlijk ,wij slikken en accepteren het wel weer als slaven vd huidige moderne maatschappij ,hard werken voor je knaken die je voor het grootste gedeelte aan belastingen afdraagt en premies in de hoop dat je niet verzuipt ,terwijl de pensioenfondsen en banken en de happyview elke dag lachend hun saldo zien stijgen ,lekker man zo'n "gelukkig en welvarend land "of in de term vd vvd te blijven het is een gaaf land ,zakkenvullend bij de navo ,lang leve markieEn die 115 miljoen EURO zal de Nederlandse regering d.m.v. belastingen weer bij de burgers terug gaan halen.
Ik ben zeer bang dat Duitsland zeer snel mee zal gaan met een verbod.Als dit doorgaat open ik heel graag een nieuwe winkel in Duitsland, mochten mensen hier oren naar hebben DM mij.
Ja ik ook, daar word allang over gesproken met de VVD waarschijnlijk. en BE net zo....Ik ben zeer bang dat Duitsland zeer snel mee zal gaan met een verbod.