VVD: 'Gedoogzone langer afsteken vuurwerk in Zederik'

Zou wat zijn zeg. Zou iig niet goed voor mijn geld zijn :wink:.
Denk niet dat er zoiets ooit gaat komen. Zou persoonlijk meer tevreden zijn als we weer vanaf 10:00 zouden mogen stoken.

Zou wat zijn zeg. Zou iig niet goed voor mijn geld zijn :wink:.
Denk niet dat er zoiets ooit gaat komen. Zou persoonlijk meer tevreden zijn als we weer vanaf 10:00 zouden mogen stoken.

Inderdaad, over geld niet eens nagedacht. Laten we het inderdaad maar bij één dag houden. :)

Echt waar heren? Zeggen jullie nou dat je liever 1 dag hebt dan 3? Vanwege het geld? Het moet niet gekker worden....

Echt waar heren? Zeggen jullie nou dat je liever 1 dag hebt dan 3? Vanwege het geld? Het moet niet gekker worden....

Je neemt mijn reactie iets te serieus. Natuurlijk zijn meerdere dagen afsteken welkom!! Ik gun het alle liefhebbers. Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit. Ik stook op oudejaarsavond lekker door!! Andere dagen veel te druk met andere dingen. Maar ik denk met groot plezier terug aan de tijd dat je op meerdere dagen kon afsteken.

Je neemt mijn reactie iets te serieus. Natuurlijk zijn meerdere dagen afsteken welkom!! Ik gun het alle liefhebbers. Voor mij persoonlijk maakt het niet zoveel uit. Ik stook op oudejaarsavond lekker door!! Andere dagen veel te druk met andere dingen. Maar ik denk met groot plezier terug aan de tijd dat je op meerdere dagen kon afsteken.

Haha, mooi dit Fred. Dit bewijst maar weer dat normaal menselijk contact niet kan worden vervangen door de digitale manier. Want ook mijn reactie komt veel serieuzer over dan hij bedoeld is.

Ontopic: h3t zou leuk zijn, maar het zal nooit gebeuren...

Ja, eerst verruimen zodat het vuurwerk de bebouwde kom uit is. Is dat eenmaal geaccepteerd, dan krijgen we de traditionele oudjaarsviering nooit meer terug en is het een fluitje van een cent voor autoriteiten om die drie dagen gedoogzone, desnoods stapje voor stapje en over een aantal jaren uitgesmeerd,af te bouwen naar een paar uur op 31-12.

Voorbeeld: kijk hoe de VVD de afgelopen tien jaren is omgegaan met de hypotheekrente-aftrek.

Kortom: gedoogzone buiten de bebouwde kom op 29-12, 30-12 en voor mijn part 31-12 overdag, is een uitstekend idee. Maar handen af van de oudjaarsavond, koste wat het kost!

Je zoekt wel erg spijkers op laag water zonder de intenties van de lokale politicus te weten. Lijkt mij gewoon iemand die zoekt naar een oplossing voor 29/30-12 die voor iedereen leuk is en dat lijkt aardig te lukken. Om dan nu al te roepen dat zijn intenties vast zijn om het vuurwerk helemaal naar een plek te verplaatsen is erg voorbarig en ook geen VVD standpunt.

De hypotheekrente-aftrek is een slecht voorbeeld, zonder de VVD de afgelopen 10 jaar was hij helemaal verdwenen. Helaas zien bijna alle andere partijen de hra morgen liever gaan en kan je dat als partij dus nooit in je eentje voorkomen. Wat Rutte alleen niet slim heeft gedaan is beloftes maken die hij nooit na kan komen in een parlementaire democratie.

Je zoekt wel erg spijkers op laag water zonder de intenties van de lokale politicus te weten. Lijkt mij gewoon iemand die zoekt naar een oplossing voor 29/30-12 die voor iedereen leuk is en dat lijkt aardig te lukken. Om dan nu al te roepen dat zijn intenties vast zijn om het vuurwerk helemaal naar een plek te verplaatsen is erg voorbarig en ook geen VVD standpunt.

De hypotheekrente-aftrek is een slecht voorbeeld, zonder de VVD de afgelopen 10 jaar was hij helemaal verdwenen. Helaas zien bijna alle andere partijen de hra morgen liever gaan en kan je dat als partij dus nooit in je eentje voorkomen. Wat Rutte alleen niet slim heeft gedaan is beloftes maken die hij nooit na kan komen in een parlementaire democratie.

Wat de intenties van die lokale politicus zijn, is niet van belang. Het gaat erom dat je iets dat je eenmaal hebt weggegeven nooit meer terug krijgt. Deze man zoekt overigens niet naar een oplossing voor 29/30-12 maar voor 29/30 en 31-12. En daar zit wat mij betreft de pijn.

Hypotheekrenteverhaal had ik niet op VVD moeten betrekken. Maar iedereen in Den Haag wist dat ongewijzigd handhaven van de hra op termijn onhoudbaar zou zijn, de VVD incluis.

Back
Bovenaan