Vuurwerkwinkel gezocht! Vuurwerk Outlet Gelderland

Beste vuurwerkfanaten,

Na het grote succes van de afgelopen drie jaar, en de blijvende toename van het aantal klanten, zijn wij plannen aan het maken voor een tweede vestiging van Vuurwerk Outlet Gelderland!:)
Echter biedt de overheid momenteel dusdanig veel onzekerheid dat wij niet durven te investeren in volledig nieuwe vuurwerkbunkers. Daarom zijn wij opzoek naar een winkellocatie inclusief vuurwerkbunkers. Enige investering, bijvoorbeeld in de vorm van het vervangen van de sprinklerinstallatie, is acceptabel. Wij doelen voornamelijk op de regio Utrecht, maar een andere interessante regio is ook het overwegen waard. Mogelijkheid voor opslag tot 10.000kg is toch wel eg fijn, minimaal 5000kg is een pré.

Graag vragen wij jullie hulp voor het volgende;
Weet je een winkellocatie die voldoet aan bovenstaande omschrijving? Of weet je een winkelier die gestopt is of van plan is om te stoppen met de vuurwerkverkoop? Laat het dan weten.
Een lopende winkel, waar wij enkel de laatste weken van het jaar ons vuurwerk mogen verkopen tegen een mooie vergoeding is ook zeker een optie!

Alle suggesties zijn welkom.

Groeten,
Vuurwerk Outlet Gelderland
www.VuurwerkOutletGelderland.nl

vuurwerk-outlet-gelderland-logo-1446666328.jpg

Mooi om te zien dat jullie er een tweede vestiging bij willen openen.
Hopelijk hebben jullie veel succes met de zoektocht.

Helaasch......

Als rasechte Culemborger al achteraan gegaan... Gemeente wenst nog maar 2 verkooppunten te hebben.

Bob1

Staat nu een vuurwerkwinkel met 10.000kg in leystad via marktplaats te huur. Eindje verderop maar misschien het kijken waard :)

Helaasch......

Als rasechte Culemborger al achteraan gegaan... Gemeente wenst nog maar 2 verkooppunten te hebben.

Bob1

Zonde we kunnen hier toch wel een goede winkel gebruiken. Zitten volgens mij in de stad toch veel liefhebbers.

Dat punt is echt DOOD :D

Welke vuurwerkwinkel in lelystad is het dan.
Ik ken alleen vuurwerkland en lelyvuurwerk daar.. en dan onze vrienden van meester

Er staat er nog 1 te koop een restaurant+ vuurwerk verkoop in hartje centrum Almere. . Haha

Wat voor jou rob?

Nu we het toch over vuurwerk winkels hebben.
Is er nou niemand die handel ziet in een winkel hier in amsterdam?

Met merken als pro-line en Weco
en andere winkels met prijzen als voor een zena revolution of gansterbox van over de 300 euro.

Kunnen we in de omgeving Amsterdam wel een goede vuurwerkwinkel gebruiken.

ik denk dat je ook niet uitkomt als je geen 300 eu een doos vraagt met die belachelijke verkoop en huurprijzen daar

ik denk dat je ook niet uitkomt als je geen 300 eu een doos vraagt met die belachelijke verkoop en huurprijzen daar

Nou dat valt dus wel mee als je bijvoorbeeld op het ndsm terrein gaat zitten vallen de prijzen hartstikke mee. Nee je moet niet in het centrum zitten maar daar is ook helemaal geen ruimte.

Welke vuurwerkwinkel in lelystad is het dan.
Ik ken alleen vuurwerkland en lelyvuurwerk daar.. en dan onze vrienden van meester

Er staat er nog 1 te koop een restaurant+ vuurwerk verkoop in hartje centrum Almere. . Haha

Wat voor jou rob?

Nu we het toch over vuurwerk winkels hebben.
Is er nou niemand die handel ziet in een winkel hier in amsterdam?

Met merken als pro-line en Weco
en andere winkels met prijzen als voor een zena revolution of gansterbox van over de 300 euro.

Kunnen we in de omgeving Amsterdam wel een goede vuurwerkwinkel gebruiken.

Nooit, zal ik daar dat pand nemen, die bunker daar is net zo groot als onze WC, je kan daar nieteens normaal werken. :D

Nou dat valt dus wel mee als je bijvoorbeeld op het ndsm terrein gaat zitten vallen de prijzen hartstikke mee. Nee je moet niet in het centrum zitten maar daar is ook helemaal geen ruimte.

Ik ben het ermee eens. Waarom geen grote vuurwerkwinkel in Amsterdam of de directe omgeving?
Nu hebben winkels die flink willen verdienen in Amsterdam een monopoly positie. Sommige winkels doen er een schepje bovenop en vragen gerust 10-20 euro meer.

Op het NDSM terrein kan prima denk ik, of andere terreinen met loodsen die niet gebruikt worden.
Bijvoorbeeld het Verrijn Stuart terrein. Ligt ook nog eens dicht bij de ring A10.

"Buurtwarenhuis Punter" verkocht vroeger ook vuurwerk en staat inmiddels een paar jaar leeg als ik mij niet vergis. Maar die winkel staat midden in een woonwijk dus de opslagcapaciteit zal wel niet afdoende zijn voor Vuurwerk Outlet.

Back
Bovenaan