Rowy Vuurwerk
VWC lid
Maar is het mogelijk om bunkers in een huurpand te zetten?
hangt van de eigenaar af
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Maar is het mogelijk om bunkers in een huurpand te zetten?
Heb je enig idee hoelang zoiets kan duren ? Ik wel en dat kan maanden en maanden en maanden duren. Voor je het weet ben je 6 maanden verder en dan moet jouw vergunning ook nog aangevraagd worden.
Voorkom een hoop gezeik en zorg dat je een pand met bestemmingsplan kunt krijgen waar het al mag.
Ik heb een ruimte 780 m2 in gedachte.
80% van de winkels die falen omdat ze denken we doen het evve en 1 jan kunnen we een Ferrari kopen zo rijk zijn we.
Totdat de rekeningen de weken rondom de verkoop binnen komen en ze na de verkoop erachter komen dat ze maar 50.000 ipv de enkele tonnen uit hun dromen aan omzet hadden.
Neem daarbij dat importeurs je bijvoorbeeld marge 3 geven maar niet zeggen dat dit gebaseerd is op de inkoop ex btw En de verkoop incl btw waardoor je feitelijk maar marge 2.4 hebt.
Wanneer dan de balans is opgemaakt blijkt dat je 200+ uur hebt gedraaid in nov/dec voor wat zullen we zeggen ? hooguit 5000 euro winst. Waar je jouw pand het hele jaar moet onderhouden ed.
Word importeur, kan je het hele jaar met vuurwerk bezig zijn![]()
De knallende ketel ?
Geen zin om hier voor een speciaal topic te openen maar zijn er hier mensen die veel kennis hebben van hoe je een importeur wordt? Mag ook privé. Puur uit interesse ben ik benieuwd wat er allemaal bij komt kijken en hoe je dit regelt.