Vuurwerkwinkel Acties 2025 <plaats> <provincie>

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stuifie

VWC lid
Ik rij soms wel een stukje maar de laatste 3 dagen naar Friesland is voor mij iets te ver vanaf Rotterdam zeg maar.

Is het misschien mogelijk plaats en of provincie bij de titel komt. Zeker als het toeneemt als gebruiker zoek ik dan telkens of het interessant is of niet maar dan moet ik eerst weer weten waar ze zitten.

Zomaar een idee....
Opzich een prima idee.. scheelt me weer even googlen. 😎

Ik rij soms wel een stukje maar de laatste 3 dagen naar Friesland is voor mij iets te ver vanaf Rotterdam zeg maar.

Is het misschien mogelijk plaats en of provincie bij de titel komt. Zeker als het toeneemt als gebruiker zoek ik dan telkens of het interessant is of niet maar dan moet ik eerst weer weten waar ze zitten.

Zomaar een idee....
Google > voer naam in van winkel > ✅

Ik wil echt niet onaardig doen, maar kom op.

Zomaar een idee....
Maar goed. Om vriendelijk te blijven.

7kamp
Outlet Pijnacker
Vuurwerkfeestje
Vuurwerkpap

Om er maar een paar te benoemen die kort rijden zijn voor je.

Emmer-Compascuum ook om de hoek denk ik.

Zomaar een idee....

Nou lijkt me wel interessant inderdaad ja om te weten! Maak jij een beginnetje met alle freakwinkels van 2024, dan kunnen andere leden mooi aanvullen?

Bij sommige wel maar zie einde jaar altijd best wat winkels staan dat is super. Maar om alles dan af te zoeken. Wellicht een kleine moeite. Ja het is ook een kleine moeite om te zoeken op Google, dat klopt.

Maar ik bouw zelf ook software en ben altijd opzoek persoonlijk het zo makkelijk mogelijk te maken voor de gebruiker.

Nogmaals was zomaar een idee het wat makkelijker voor een ieder te maken met zoeken of het relevant voor je is of niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan