Vuurwerkverkoper vindt rouwenveloppe bij de post

Meestal neem ik de moeite niet eens meer om de reacties onder zoon artikel te lezen, maar de reacties bij dit artikel, zo dom heb ik ze nog nooit gezien.
Hier ff 2 reacties

Wat doe je nou zielig, dit is het risico, je verkoopt gevaarlijk spul, en er zijn nu eenmaal mensen die er niet van houden of nare ervaring mee hebben, dus dan kan je zoiets verwachten.

Ik heb begrip voor deze vuurwerkverkoper en zijn reactie op de 'bedreiging' die hij ontving. Wel hoop ik dat hij begrijpt dat het merendeel van de oog- en oorschade, veelal aangericht bij voorbijgangers, grotendeels worden veroorzaakt door het legale vuurwerk dat hij verkoopt. Het zou mij niet verbazen als zijn folder terecht is gekomen in een brievenbus van iemand die vuurwerkslachtoffer is. Daarom vind ik het huis-aan-huis verspreiden van vuurwerkfolders ook zeer ongepast.

hoeveel doden en gewonden valler er per jaar door bezopen automobilisten, hoeveel gewonden belanden er ieder weekend op de eerste hulp na het beoefenen van sportwedstrijden, hoeveel idioten belanden er tijdens carnaval op de eerste hulp met alcohol vergiftigingen kan zo nog wel ff doorgaan

Meestal neem ik de moeite niet eens meer om de reacties onder zoon artikel te lezen, maar de reacties bij dit artikel, zo dom heb ik ze nog nooit gezien.
Hier ff 2 reacties

Wat doe je nou zielig, dit is het risico, je verkoopt gevaarlijk spul, en er zijn nu eenmaal mensen die er niet van houden of nare ervaring mee hebben, dus dan kan je zoiets verwachten.

Ik heb begrip voor deze vuurwerkverkoper en zijn reactie op de 'bedreiging' die hij ontving. Wel hoop ik dat hij begrijpt dat het merendeel van de oog- en oorschade, veelal aangericht bij voorbijgangers, grotendeels worden veroorzaakt door het legale vuurwerk dat hij verkoopt. Het zou mij niet verbazen als zijn folder terecht is gekomen in een brievenbus van iemand die vuurwerkslachtoffer is. Daarom vind ik het huis-aan-huis verspreiden van vuurwerkfolders ook zeer ongepast.

Je verbaast je er soms over wat voor gekken er rond lopen... In het verkeer tonen ze hun ware aard vaak wel helaas

pff dit is toch niet te geloven. Ik kan me nog herinneren een paar jaar geleden dat zo'n hippievrouwtje met een pistool op een groep jochies ging schieten omdat haar hondje bang van het vuurwerk was, en nu dit jaar beginnen die radicale bomenknuffellaars met doodsbedreigingen richting legale ondernemers.
En maar klagen dat wij liefhebbers zo slecht zijn... die vuurwerkhaters zijn allemaal gefrustreerde ********ken.

ppff kijk die reacties eronder ook, niet geloven. Die zeikwijven lopen gewoon een doodsbedreiging goed te praten. Omdat ze één dag in het jaar wat knallen horen keuren ze het goed dat iemand een doodsbedreiging uit naar een LEGALE ondernemer. Serieus Nederland begint echt steeds enger te worden.

Onmenselijk en misselijk makende aktie. Personen moeten duidelijk het verschil weten tussen legaal en illegaal vuurwerk.

Nu brieven wat straks dat mensen deuren blokkeren? Vuurwerkslachtoffers voor een winkel? Geenpeace aktie?

Ook gezien de reacties die DW2000 poste op dat soort sites zijn een heleboel mensen met een mening maar geen enkel verstand. En dat kan je ook volledig op het conto schrijven van de linkse media in dit land en de krachttermen die de politie hanteert omtrent vuurwerk.

Media classificeert al heel snel vuurwerk als illegaal en dan komen er kracht termen als bommen gelijk aan en wordt alles op 1 hoop gegooid. Mensen denken echt dat je met Nederlands consumenten vuurwerk dingen kan opblazen en heel veel overlast veroorzaakt. En dat wordt nog eens extra gevoed door angsthaast Arno Bonte met zijn sites en campagnes. Mensen met een IQ van een wandelend takje gaan daar met idioten manieren op reageren. Net zoals die pietendiscussie, krijg je dan rare taferelen.

Iemand die zon brief schrijft kan niet anders dan gefrustreerd zijn, geen kennis van zaken hebben en waarschijnlijk alleen maar heel de dag media aan het volgen zijn.

is het bericht gecontroleerd? Wie zegt dat een vuurwerkliefhebber dit niet heeft gedaan om de anderen terug te pakken? /cynische modus uit

ppff kijk die reacties eronder ook, niet geloven. Die zeikwijven lopen gewoon een doodsbedreiging goed te praten. Omdat ze één dag in het jaar wat knallen horen keuren ze het goed dat iemand een doodsbedreiging uit naar een LEGALE ondernemer. Serieus Nederland begint echt steeds enger te worden.

Daarom allemaal uit eigen belang...dat is Nederland vandaag de dag.

Daarom allemaal uit eigen belang...dat is Nederland vandaag de dag.

inderdaad, en de koning maar ***len over tollerantie en verdraagzaamheid. In Nederland is er echt totaal geen verdraagzaamheid meer. Als iets je niet zint dan ga je maar meteen mensen met de dood bedreigen en dat vinden die domme wijven dan ook gewoon nog okee, onbegrijpelijk dit.

inderdaad, en de koning maar ***len over tollerantie en verdraagzaamheid. In Nederland is er echt totaal geen verdraagzaamheid meer. Als iets je niet zint dan ga je maar meteen mensen met de dood bedreigen en dat vinden die domme wijven dan ook gewoon nog okee, onbegrijpelijk dit.

Logisch dat niemand elkaar meer kan verdragen de regering knijpt iedereen volledig uit...je ziet wat er van komt gunnen je het licht niet meer in de ogen.

Back
Bovenaan