Bram95
VWC lid
Jij denkt logisch na, dat is iets wat ze bij de overheid niet (kunnen) doen.Ik vraag me af wie gaat de grenzen 6 maanden controleren, als er toch niet genoeg agenten zijn om normale zaken te oplossen….maar dit is een andere verhaal….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij denkt logisch na, dat is iets wat ze bij de overheid niet (kunnen) doen.Ik vraag me af wie gaat de grenzen 6 maanden controleren, als er toch niet genoeg agenten zijn om normale zaken te oplossen….maar dit is een andere verhaal….
Pas hiermee op, want soms kiezen ze sluiproutes. Ik raad het aan om gewoon alert te blijvenGrenscontroles moet in principe de douane doen. Niet de reguliere straatagent.
Maar goed, ook de douane heeft geen manschappen. Ik hoorde vh weekend dat er over de 800 grensovergangen van Nl zijn. Hooguit op de grote wegen zal er gecontroleerd worden.
Mag wel eens, haha. De prijzen in Nederland blijven maar omhoog gaan voor dezelfde kwaliteit als t niet slechtere isMisschien normale prijzen vragen. Wellicht verkoop je dan ook meer