Vuurwerkverkooppunt te huur gezocht

Tim1106

VWC lid
Hallo,

Wij zijn op zoek naar een vuurwerkverkooppunt dat te huur staat waarbij de vergunning al is afgegeven. Dus heeft u bijvoorbeeld een winkel waarbij er wel een vuurwerkvergunning is afgegeven maar dat voor u niet (meer) de moeite waard is, zijn wij hierin erg geïnteresseerd.

Stuur mij in dat geval aub een privé bericht.

Bij voorbaat dank.

Mvg,
Tim

Ik kan je niet helpen maar ik denk dat het handig is als je iets uitgebreider verteld wat nou precies je bedoeling is

Is de regio waar deze winkel te koop wordt aangeboden nog van essentieel belang, zo ja lijkt me dat toch zeer belangrijk dat te vermelden, ook wanneer het niet van belang is. Dit vergroot misschien het zoek resultaat ?

Staat nog wel een te koop op marktplaats

Zie het idd.
Helaas is de vraagprijs me een beetje teveel van het goede.
250.000 zou realistischer zijn echter zien ze dat niet zitten.

Ik weet dat de eigenaren al langer in de problemen zitten.
En ik vermoed door de te hoge overhead kosten.

De fietsenwinkel Profile Roel Peerenboom in Wageningen is vorig jaar verhuisd. Op de nieuwe locatie hebben ze ook nieuwe bunkers gebouwd. De oude winkel staat er nog steeds, met de bunkers vermoedelijk ook nog intact. Het oude pand staat leeg (of het ook te huur is, weet ik niet). Ik kan me goed voorstellen dat ze geen andere bestemming voor deze oude vuurwerkbunkers hebben. Je zou eens contact op kunnen nemen met deze winkel.

Back
Bovenaan