Vuurwerkverkoop van start

pyroboy

VWC lid
Er zijn zeer veel mooie sfeer filmpjes te vinden die over de verkoopdagen gaan.
Heb jij van deze films, post ze dan hier:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit blijven ook geweldig mooie films om naar te kijken.
Mooiste vind ik de vaders met kinderen om te zien. Kids helemaal gelukkig met het geen ze krijgen.

Inderdaad, dit zijn de filmpjes die ik de laatste week voor oudjaar vooral kijk. Hier krijg ik nou echt hèt gevoel van, inderdaad wanneer de vaders de kids weer hebben blijgemaakt met vuurwerk. Het komt er weer aan, heerlijk!

Ze kunnen net zo goed elk jaar weer t zelfde bandje afspelen xD

Elke eerste verkoopdag ga ik alle nieuwszenders af gewoon alleen om dit te zien xD

Maar zo online op n youtube spam kanaal kijken is toch niet zo leuk als de echte tv.

Er is niets zo leuk als in de vroege uren de mensen helpen die vuurwerk afhalen. Dit zijn vaak de klanten die het meeste van het vuurwerk af weten. Met alle klanten ben je natuurlijk blij, maar wanneer je een gezamenlijke hobby heb is het werk natuurlijk leuker. De klanten die later dan 1 pakket komen afhalen waardeer je ook zeer. Maar de vroege vogels des te meer.

Back
Bovenaan