Vuurwerkverhalen

In elk geval nog heel veel sterkte kerel! En als je zin hebt in een showtje of iets dergelijks, geef maar een belletje!:) Kom maar op met je verhalen zou ik zeggen!

Ik zit ook altijd met spanning te lezen naar jou verhaaltjes, dus kom maar op:)
En ook van mij heel veel sterkte toegewenst!! Mag ik vragen wat er is gebeurt?

Mooi om te horen :) Zal vandaag eens aan deel 2 werken!
@ Rachid058: Dat is een vrij lang verhaal waar ik dit topic niet mee wil gaan vervuilen, ik ga vanaf nu enkel verhalen posten :p

Altijd leuk om weer verhalen te lezen. Is het nu dan echt legaal om wondertollen door het hele jaar heen af te steken? Ik ben ook begonnen met een verhaal (nu 29 A4 tjes) en laat me graag inspireren :-) S6 sniper en sterkte met je herstel!

Beide bedankt voor de sterktewens, ja grondbloemen zijn nu het hele jaar door legaal (wél de nieuwe lading van 2012 halen, CE keurmerk moet er op zitten.)
Deel 2 komt zsm aangezien ik momenteel nog erg druk ben met ziekenhuisbezoeken.

Bryan, Wat heb ik je verhalen gemist man!

Happy that they are back!

Veel suc6 met het schrijven en ondzettend veel sterkte met het herstellen!

Lang stil geweest, mijn excuus daar voor. Blijft voorlopig zo, ik loop nog steeds week in week uit bij het ziekenhuis en heb dus helaas te veel aan mijn hoofd om te gaan schrijven.

zo ik ben ook maar eens begonnen met lezen! wat heerlijk om ze in de stemming te komen. echt een mooi verhaal. ben bij 14 en ga ze zeker allemaal lezen echt top!

bedankt voor het uploade en sterkte met je ziekenhuisbezoeken!!

Back
Bovenaan