Vuurwerkverhalen

Een tip: Typ je verhaal in word, word er 90% van de fouten al uitgefilterd door spellingscontrole :)

Hier heeft Nitraat zeker een punt, ik gebruik het zelf niet want ik gebruik soms wel eens engelse woorden en dan krijg je al vaak zo'n verbetering die nergens op slaat :p, en over het algemeen is mijn spelling wel oké denk ik.. Maar een prima tip van nitraat hier!

Deel 46:

Na zijn darmen geleegd te hebben (en tevens die van de auteur) hervat Paul zijn werk weer. Het is inmiddels alweer bijna half 4 dus Paul hoeft niet zo lang meer.. Er zijn nog enkele klanten die hun bestelling willen doen; Het kan vandaag en morgen nog net. Paul probeert samen met de medewerkers de laatste klanten zo goed mogelijk te helpen. Katy Perry's Firework is ook weer op de radio en zeker in de laatste dagen van 't jaar geeft dit een grandioze sfeer. "Ha Paultje" klinkt opeens. "Hey Roelie!" zegt Paul vrolijk wanneer hij ziet dat het Roel is. "Hoe is je date met Paulien gegaan gisteren?" vraagt Roel. "Goed man! Kreeg alleen wel last van een voortijdige darmlozing.. Maar ja, waar bosjes al niet goed voor zijn hé! Alleen de pech dat ik in prikkelbosjes ging zitten.." zegt Paul lachend. "Jij ook al last van je darmen? Je bent zeker niet de enige. Je moet gewoon wat afsteken als je het voelt opkomen." zegt Roel lachend.

Rond 4 uur vindt Paul het wel weer welletjes geweest en hij besluit de winkel maar eens te gaan sluiten aangezien er toch geen klanten meer zijn. Het avondeten is al geserveerd wanneer Paul thuis komt; de pot schaft vanavond aardappels, spinazie, en rookworst van de HEMA. Heerlijk, vindt Paul. Na het eten voelt Paul dat zijn darmen weer te keer gaan. "Psst, rotje afsteken?" zegt de blinde darm tegen de dikke darm. "Dat kan toch niet, jij bent toch blind?" antwoordt de dikke darm. "Ja ik kreeg ooit een poephuiler in m'n ogen en daardoor ben ik nu de blinde arm, mijn voormalige naam was de slimme darm." "Nou vooruit, hier komt het rotje.... BAM." Paul voelt opeens de hevige drang om naar de wc te gaan en al snel vloeit de diarree hem uit z'n derrière.

Na Paul zijn sessie op de wc besluit hij maar eens op AVP en VWC te gaan kijken. Ook daar volgen steeds meer verhalen over problemen met de darmen van de spanning, en de gouden tip blijft: steek iets af. Zo gezegd, zo gedaan, en Paul steekt maar weer eens twee rotjes af. "Paaaultje, dat doen we niet hé." zegt zijn moeder lachend. "Ja ja mam, mijn darmen kwamen weer eens in opstand."zegt Paul als weerwoord. "Vooruit, ga dan maar gauw op je vuurwerkfora zitten, wie weet helpt dat." Paul zat natuurlijk al lang op AVP en VWC rond te neuzen waar de drukte rond 7 uur al weer enorm aan het toenemen is. Het nachtbrakerstopic van 28 op 29 December zal morgenavond ook alweer los gaan. Wat is het jaar toch ongelooflijk snel gegaan..

Rond half 8 gaat plotseling de bel. Paul stormt naar beneden en zoals hij al wel aan voelde komen is het Paulien. "Hee Paulien!" zegt Paul opgewonden. "Hee Paultje!" "Ik heb iets voor je meegebracht, ik had nog drie luchthuilers liggen, wie weet helpt dat voor je darmpjes." zegt Paulien. "Ah bedankt, je bent een schat!" zegt Paul met hondenogen. Een dikke scheet van Paul laat blijken dat zijn darmen er ook maar al te blij mee zijn. "Paul wat was dat?" vraagt Paulien schaterend van het lachen. "Niks hoor! Gewoon m'n darmpjes weer." antwoordt Paul. "Juist, maar ik ga weer naar huis toe, ik moet nog op AVP en VWC gaan zitten!" zegt Paulien. "Jij ook al, je bent niet de enige." Paul geeft Paulien een kus en Paulien vertrekt weer richting huis.

Rond half 9 is het in het AVP café en op VWC immens druk. Op AVP zijn er zo'n 300 leden en nog eens 400 gasten online, en op VWC staat de teller op 450 leden en 250 gasten. Paul ziet dat Paulien ook actief is in het café en besluit haar maar eens aan te spreken. Op AVP is al bekend dat de twee sinds kort een stelletje zijn en dat wordt ook vaak genoeg herhaald. Paul zit ondertussen rustig wat compilaties te kijken van 2009 om de laatste daagjes door te komen. Pfoe, wat gaat het nu hard.. denkt Paul. Overmorgen beginnen de verkoopdagen en het slapen zal weinig goeds meer brengen vreest Paul.. En aangezien Paul niet de enige is die amper nog een oog dicht kan doen zal het tot diep in de nacht gezellig blijven op de verschillende vuurwerkfora. Paul loopt naar beneden om nog even een kop warme chocolademelk te gaan drinken, en een luchthuiler af te steken. Hopen dat hij zijn blinde darm niet raakt..........

SniperX, mijn complimenten! ik ben vandaag begonnen met lezen, ( met tussenpauzes) en het is echt leuk om te lezen! soms een tikje onrealistisch maar wel superleuk!
GA ZO DOOR

SniperX, mijn complimenten! ik ben vandaag begonnen met lezen, ( met tussenpauzes) en het is echt leuk om te lezen! soms een tikje onrealistisch maar wel superleuk!
GA ZO DOOR

Thanks! Ja gelukkig is het fictie en dus onrealistisch, zou niet best zijn als alles in dit verhaal waargebeurd was.. dat met die blinde darm bijv.. welk deel ben je nu? :)

snipe, je bent een talent(oud nieuws), aub, doe jezelf een plezier en wordt schrjifen/pyrotechnicus of zo iets?!!

SniperX, je hebt er weer een fan bij!
wat kan jij schrijven zeg!
ik ben eergisteren begonnen met lezen en ben nu klaar met deel 46.

GA ZO DOOR!!!

hoeveel A4tjes is je verhaal wel niet?

SUCCES!

Bedankt weer mensen! :D
Ehm, het verhaal telt wel veel A4tjes, weet niet precies hoeveel, in a5 (boekformaat) telt het denk ik wel zo'n 130 pagina's onderhand, of meer

oke, mooi zo, stuur je nog wel even in deze topic rond als het helemaal klaar is en je het hele vehaal op een bestandje zet??

Back
Bovenaan