Nu ik!!!!!!
Nu ik!!!!!!
oké dan, dan post ik mijn verhaal wel

(niet letten op spelling, ben pas 13)
net als bij snipe, is dit verhaal 100% fictie
het was 29 december 2009 , tom word wakker door zijn poes, die op zijn gezicht lag.
hij kijkt op de klok en ziet dat het al 10.00 uur is.
tijd om "pappa" uit bed te sleuren, tom neemt er de tijd voor en berijd het goed voor, een drum consert naast de kamer waar mijn vader slaapt.
in een ruk is ook mijn moeder,de buuren en de andere kat wakker.
nadat het mooie consert te hebben gegeven, was het tijd voor een ontbijtje met de laptop voor zijn neus. even kijken of de bestelling compleet zijn en jawel, alles in nog compleet. even douchen en dan op naar de boerenbond, denkt tom.
en om 12 uur is het dan toch eindelijk zo ver, ze zijn bij de boerenbond aan gekomen, toen ze de winkel binen liepen was het niet druk, maar ze konden toch niet meteen geholpen worden, maak mij niet uit denkt tom, lekker rond kijken naar al dat moois, na zo'n 5 minuuten worden ze aangesproken om hun bestelling op te nemen, maar tom zei dat ze al besteld hadden, de man kekke alles na, en na ± 10 minuuten was onze bestelling er, een hoop flut, zoals 10 slof rotjes en een stuk of 6000 baby pijltjes, maar ook grote dingen, jumpshots, chaos, poseidon,big mcthunder en gratis de hot fuzz.
na weet tuis te zijn, en nadat tom en zijn vader toms moeder even op bed hebben moeten leggen, is tom eigenlijk de hele dag beig geweest met doorlonen, vwc´en en met vrienden belen en dan opscheppen over wat je allemaal hebt, en de heletijd `vuurwerkwinkeltje`spelen met het buurjongetje.
daarna lekker frietjes eten, en dat full time vwc´en todat je in slaap valt.
de 30 is voor tom eindelijk aangebroken en hij staat weer vroeg op, ditmaal om 6 uur. hij neemt een verfrissende douche en daarna weer kijken naar je vuurwerk,om 10 uur, komen de ouders van tom ook naar beneden omdat ze wakker werden van al dat geknal.
12 uur ziet tom staan op zijn klok, tijd voor een leuken pijl, een toffe lola om precies te zijn.
om 1 uur moeten ze weer vertrekken om het overige vuurwerk bij de freelace winkels op te halen, en ook even langs bij zena,
een camuro king besteld bij de baby super en daardoor kreeg tom ook de fright night erbij, bij zena, 2 pakjes brúlende swiegmutter(of zo iets), 3 messiers en een pakket van short circuit.
toen tom weer thuis kwam, lag moeder alvast op bed, zodat we al het vuurwerk nog een mooi plaatsje konden geven.
volgende keer deel 2 jongens, nee,nee, niet bang worden, het word geen 45deelig verhaal.
tips zijn welkom, en niet letten op de spelling en dergelijken pleas, ben pas 13
mvg tom