Vuurwerkverbod: wel of niet?

Jij denkt dat van dit forum 16.000 stemmen komen? Je mag blij zijn als het er 160 zijn :wink:

Waar schrijf ik dat ze van dit forum moeten komen? Stel dat alle Rotterdammers die tegen het verbod zijn kiezen voor die postcode, dan zou ik het een strakke actie vinden.
Aan de andere kant.... het is maar het AD....

Waar schrijf ik dat ze van dit forum moeten komen? Stel dat alle Rotterdammers die tegen het verbod zijn kiezen voor die postcode, dan zou ik het een strakke actie vinden.
Aan de andere kant.... het is maar het AD....

Ik heb het niet tegen alle Rotterdammers gezegd hè, alleen hier op het forum, dus hoe groot is de kans dat Rotterdammers hier over na gaan denken en besluiten om voor een andere postcode te kiezen dan waarin ze wonen...

Haa, de tijd van de polls begint weer, uiteraard ingevuld, er zullen nog vele polls bijkomen t/m 31 december.

Een fakenews haatkrant met zure haat-hoofdredacteur met haatlezers. Ik vertrouw de uitslag bij voorbaat niet.

Natuurlijk wel ingevuld en link doorgestuurd.

Natuurlijk ingevuld, ben benieuwd of ze de uitslag ook publiceren als de uitslag niet is wat het AD had gehoopt

Voor de mensen waar de links niet werken, probeer een andere browser. Hier zit voor meerdere een probleem in.

Back
Bovenaan