Vuurwerkverbod voor consumenten voor Oud en Nieuw

Hahaha die hond op die glijbaan :D doet even een mission impossible, net als het OVV trouwens die doen dat ook.

Het word toch echt steeds droeviger he, kan er niet eens iemand opstaan?
Zie ons straks nog wel actie voeren in Den Haag. Tentjes neerzetten en 3 dagen lang lekker irritant vuurwerk afsteken (fluiters ofzo cat1)

"Mensen die longproblemen hebben die zijn echt dagen lang kijken ze met angst en beven uit naar 31 december" Behoor zelf tot die groep, en het is echt klinklare onzin. Heb er vaak niet eens last van. :bye:

"Mensen die longproblemen hebben die zijn echt dagen lang kijken ze met angst en beven uit naar 31 december" Behoor zelf tot die groep, en het is echt klinklare onzin. Heb er vaak niet eens last van. :bye:

Longproblemen is een breed begrip, ik heb ze ook, en ja met mist en wanneer je in de rook staat merk je echt wel verschil t.o.v. een zonnige dag.

Mijn hond is niet bang voor vuurwerk, gaat erom wat je de hond aanleert, als baasje bang is is de hond ook vaak bang, ik kan met de hond bij een 100.000 klapper kijken en blijft netjes zitten.

Ik ben van mening dat de PvdD zichzelf belachelijk maakt met hun programma. Dit kun je toch niet meer serieus nemen?

Lijkt wel of ik Arno Bonte hoor praten.... De gewonden vallen grotendeels door illegaal vuurwerk.

Mijn hond is niet bang voor vuurwerk, gaat erom wat je de hond aanleert, als baasje bang is is de hond ook vaak bang, ik kan met de hond bij een 100.000 klapper kijken en blijft netjes zitten.

Een hoop mensen denken ff een dsg van te voren de vuurwerk cd op en klaar is het.
Ben op cursus geweest met mijn nieuwe blafhapper en dan krijg je het volgende mee:
Honden moeten minsten 60 keer geconfronteerd worden met het geluid van vuurwerk (en het liefst ook de geur)en je moet dsn er zelf voor zorgen dat je dan met ze speelt zodat het een leuke ervaring worden.
En ieder jaar herhalen zodat ze weer aclimatiseren.

En dan wil ik wel eens weten hoeveel van die schreeuw troelas daar de moeite nemen..........

weer zo n droeftoeter aan het woord....elke dag staat er wel weer een ander op die zijn gal mag spuwen.......
enge figuren...
ze bekijken het maar....nog 26dagen 2uur en 15min...dan gaan we los

Zucht. Het topic centrale vuurwerkshows wordt nog steeds aangehaad, deze beste man leeft nog in 2016. Is niet haalbaar beste man, snap dat nu eens!

Het afsteken van zwaar consumentenvuurwerk moet nog dit jaar worden verboden.

Welk vuurwerk bedoelen ze eigenlijk, want normaal wordt er in de media vermeld dat er zwaar vuurwerk is gevonden en daar bedoelen ze het illegale spul mee :D

Back
Bovenaan