Vuurwerkverbod stap dichterbij.

Klopt ja haha weinig product revieuws.
Maar het laat el zien dat het tijd voor actie is.
Anders kan je alleen nog filmpjes kijken en het niet meer zelf afsteken over 3 5 jaar.
Waarom helpt de importeur niet bij dit soort dingen.
Ik vraag me zowiezo af waarom die tot op heden weinig acties ondernemen.
Concurenten oki maar op dit geval handen schudden en samen de strijd voeren

Heb nog wat nieuwe product filmpjes van de Cruel traction, Exodus en wat andere mooi spul gefilmd op de demo van Plaggenmarsch. Komen deze week nog wel online. Weer leuks om naar te kijken:)

Heb nog wat nieuwe product filmpjes van de Cruel traction, Exodus en wat andere mooi spul gefilmd op de demo van Plaggenmarsch. Komen deze week nog wel online. Weer leuks om naar te kijken:)

Ik wacht met smart af deze boxen ook gezien bij de demo van rvh cruel traction was te gek exodus ook niet geheel slecht.

Ontopic.
Ik denk dat de media niet heel goed op de hoogte is.
Telegraaf krijgt hem aardig door en noemt steeds vaker als veroorzaker illigaal vuurwerk.
Is het niet een keer een idee om een groot intervieuw met een vuurwerkbrnch persoon te doen.
Ik denk dat bijv frits van de rvh dt el kan.
Aangezien ze ook altijd zijn fotos en filmpjes gebruiken in artikelen

Nah ja, ik ga mij never aan een vuurwerkverbod houden. Ik heb lak aan de regering en alle andere zooi dat zich ambtenaar noemt. Ik heb lak aan de wet wat mij verteld wat mag en niet mag. Ik weet zelf wat goed is en wat slecht. Zo vind ik vuurwerk afsteken niet slecht, mensen beroven wel. Dus het zit wel goed bij mij in mijn bovenkamertje.

Wat ik zo jammer vind... ik ben nu nog lekker een dagje aan het werk en kijk om het kwartier even op VWC voor de updates... normaal discussieren wij als freaks alleen maar over de nieuwe producten en laatste nieuwtjes, ervaringen op demo's etc. Nu zie ik alleen maar poll's en topic's over wie nu weer een verbod op onze hobby wil. Ik vul trouw elke poll in maar ik vind het zo jammer dat we niet meer zoveel producten bespreken... dus jongens, de schouders eronder met z'n allen!

Klopt als een bus. Laatste topic vergeten
2015-12-22 14_06_07-Zoekresultaten - Vuurwerkcrew.nl - Forum.png

Back
Bovenaan