Vuurwerkvandalisme eerder dan Sinterklaas

moontan

VWC lid
Vuurwerkvandalisme in Bloemendaal eerder dan Sinterklaas

Bloemendaal - Sinterklaas is nog niet in het land of het eerste vuurwerkvandalisme is al gesignaleerd in de regio. Prullenbakken, telefooncellen en brievenbussen moesten 't afgelopen weekend ontgelden in Bloemendaal.

Bij het station van Overveen werd een telefooncel met vuurwerk opgeblazen. In Bloemendaal bij verzorgingshuis de Rijp bleef nog maar weinig over van de brievenbus. Ook bij het station van Bloemendaal is de brievenbus opgeblazen met vuurwerk. Buurtbewoners zeggen zaterdagavond diverse harde knallen gehoord te hebben. In het Bloemendaalse bos vonden wandelaars zondagmiddag veel resten van ontploft vuurwerk.

2-1257713783-20091108_brievenbus_04.jpg

Mensen die zondagmiddag een brief wilde posten konden met de brieven weer terug naar huis. De politie heeft de post in de ontplofte brievenbussen veilig gesteld en deze post zal worden afgehandeld door TNT Post. Vorig jaar waren de brievenbussen ook het doelwit van vuurwerkvandalisme.

http://www.abradio.nl/web/show/nieuws/8128/vuurwerk_vandalisme_in_bloemender_eerder_als_sinterklaas

Zelf zal ik die mensen zoveel pijn willen geven dat het melden op een forum wat ik wil doen gewoon te erg is. Dus laat ik dat maar inhouden. Maar wat een ********ken die dit doen, echt...URG...Pepernoten waren er al thought in Augustus, maar voorruit. Welke Bloemendaal hebben we het over btw? (Die in Gouda of een andere?)

Als ze de daders nu achterhalen kunnen ze ook mooi vroeg in t jaar een goede voorbeeldstraf bedenken waardoor andere idioten! het uit hun hoofd laten.. en als ze het zo leuk vinden dingen op te blazen gaan ze maar bij de Genie..

Als ze de daders nu achterhalen kunnen ze ook mooi vroeg in t jaar een goede voorbeeldstraf bedenken waardoor andere idioten! het uit hun hoofd laten.. en als ze het zo leuk vinden dingen op te blazen gaan ze maar bij de Genie..

Zet ze maar bij mij te werk.. ik weet nog wel een leuk taakstrafje :devil:

ik vaarg me af waar dit soort ongein op slaat .
meestal rond de kerst worden die brieven bussen vaak verwijdert of krijgen een versmalling . maar als ik dit zie vraag ik me af of we mekaar nog wel kunnen toe vertruowen om gewoon van de dingen af te blijfen .
het lijkt wel of dit gessodemieter ieder jaar eerder begint . :angry:
ik vraag me af hoe je dit gedonder aan moet pakken want er staat nooit een bordje bij van wie dit heeft geflikt . :angry:
als ik dit soort dingen lees vraag ik mij af hoe vw traditie zich op moet stellen.
want met dit soort dingen wordt je als vuurwerk liefhebber maar weer mooi voor joker gezet . :shy::mad:

Back
Bovenaan