Vuurwerkvandalen blazen nu al poepbakken op

ylke

VWC lid
HOOFDDORP - De zomer is net voorbij, maar blijkbaar is het vuurwerk nu al in omloop. Dat is vooral te merken in de Hoofddorpse straat Ravensbos in Overbos. Daar heeft iemand deze week al een poepbak opgeblazen.

12883335_635146827155121667.jpg
Viktor stuurde een foto van de ravage naar de redactie.

Bron

De plaatselijke mongole hebbe zijn dus ook weer uit hun hol gekropen laat ze het zelf opruimen met hun blotte handen.

Dit hou je toch niet tegen zo is die mentaliteit nou eenmaal van bepaalde groepjes.
Beetje stoer doen onder elkaar en dan is dit het resultaat.:bonk:

Toppunt van stoer doen: iets slopen, wat niet terug kan slopen. Wat een helden! *Klap, klap, klap, klap* 'handen zijn blauw van het klappen'. Zucht.

Dit hou je toch niet tegen zo is die mentaliteit nou eenmaal van bepaalde groepjes

Dat ben ik niet met je eens want als ze op dit soort vergrijpen de straffen eens een stuk verhogen en bij elke strafzaak op dit vlak uitgebreid in het nieuws brengen, dan gaat er mischien ooit eens een keer bij dit soort hersensloze malloten een lampje branden en komt onze geliefde hobby misschien weer minder in negatieve media berichten.

Mooie titel: Vuurwerkvandalen. Als alle kranten dit nu zo overnamen. Jammer van die strontbak.

@Torrr

De pakkans is heel klein al zet je er de doodstraf op. De pakkans blijft gewoon klein het begint toch echt bij opvoeding en normen en waarden. En die vervagen met de dag. Niet alleen van burgers maar ook de overheid wordt asocialer.

Torr, je weet zelf dat dit nooit zal gebeuren. Aangezien je tegenwoordig ongeveer een massamoord moet plegen voor 3 jaar celstraf...

Straffen verhogen geloof ik ook niet zo in eerlijk gezegd en zoals er al wordt aangegeven de pakkans is verwaarloosbaar.Daarom ben ik het ook met bovenstaande berichten eens.Het begint bij opvoeding,normen en waarden,maar blijkbaar zijn die er tegenwoordig niet meer in Nederland.

tja het is weer eens wat anders dan rotje in een drol .
men denkt tegenwoordig in het groot met dit tot gevolg .

Back
Bovenaan