Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
je moet onderhand regisseur , cameraman en acteur zijn om mee te doen aan de prijsvraag , ik sla deze ronde over , maar wens de andere leden veel succees ben benieuwd wat er gefabriceerd wordt
Ik ben benieuwd wanneer de stortvloed aan filmpjes komt. Ik heb het idee dat het minder snel gaat dan andere jaren, maar ik kan er naast zitten.
verdomme had ik een fijn gratis programma gevonden gaat ie reclame erover heen zetten nadat ik al klaar ben... Toch maar even delen want vond hem wel geinig eigenlijk haha
Denk dat het toch ook wel te maken heeft met de moeilijkheidsgraad van de opdracht. Voor mensen met weinig verstand van videobewerking is dit best een hele pittige opdracht!![]()
Zo.. Na heel wat gepruts dan toch eindelijk een filmpje in elkaar gezet! Het (gratis) programma OpenShot lijkt een beetje op Windows Moviemaker en is dus zeker een aanrader voor iedereen die zonder videobewerking skills toch mee wilt doen aan deze prijsvraag.
Edit; Dat is balen zeg.. Ik had het nummer Earthquake van DJ Fresh & Diplo er aan het begin eronder ge-edit, helaas is dat ergens niet helemaal goed gegaan en is het nu dus stil.![]()