[Vuurwerktotaal WINACTIE - 5 -2018] Win een Freestyle Trics!

Daar is dit geweldige topic weer. Vorig jaar ontzettend genoten van alle leuk filmpjes die gepost werden. Succes weer allemaal!

je moet onderhand regisseur , cameraman en acteur zijn om mee te doen aan de prijsvraag , ik sla deze ronde over , maar wens de andere leden veel succees ben benieuwd wat er gefabriceerd wordt

Valt mee hoor, met een kerstdorp kwam ik vorig jaar ook een heel eind ;):p

verdomme had ik een fijn gratis programma gevonden gaat ie reclame erover heen zetten nadat ik al klaar ben... Toch maar even delen want vond hem wel geinig eigenlijk haha

Ik ben benieuwd wanneer de stortvloed aan filmpjes komt. Ik heb het idee dat het minder snel gaat dan andere jaren, maar ik kan er naast zitten.

Denk dat het toch ook wel te maken heeft met de moeilijkheidsgraad van de opdracht. Voor mensen met weinig verstand van videobewerking is dit best een hele pittige opdracht! :p

verdomme had ik een fijn gratis programma gevonden gaat ie reclame erover heen zetten nadat ik al klaar ben... Toch maar even delen want vond hem wel geinig eigenlijk haha

Dat had ik vorig jaar inderdaad met Movavi ook... Superfijn programma. Heb er nog aan gedacht om de betaalde versie te nemen, maar na het lezen van alle recencies besloten dat toch maar niet te doen...

Denk dat het toch ook wel te maken heeft met de moeilijkheidsgraad van de opdracht. Voor mensen met weinig verstand van videobewerking is dit best een hele pittige opdracht! :p

Ech wel, ik kan een filmpje maken met mijn telefoon en dan eventueel uploaden naar YouTube, maar daar houd het dan ook bij op. Voor de creatievelingen onder ons : good luck !

Inderdaad, niet iedereen heeft de skills om er iets moois van te maken. Voor mij persoonlijk ook totaal niet te doen.

Zo.. Na heel wat gepruts dan toch eindelijk een filmpje in elkaar gezet! Het (gratis) programma OpenShot lijkt een beetje op Windows Moviemaker en is dus zeker een aanrader voor iedereen die zonder videobewerking skills toch mee wilt doen aan deze prijsvraag. :yes:

Edit; Dat is balen zeg.. Ik had het nummer Earthquake van DJ Fresh & Diplo er aan het begin eronder ge-edit, helaas is dat ergens niet helemaal goed gegaan en is het nu dus stil. :sad:

Zo.. Na heel wat gepruts dan toch eindelijk een filmpje in elkaar gezet! Het (gratis) programma OpenShot lijkt een beetje op Windows Moviemaker en is dus zeker een aanrader voor iedereen die zonder videobewerking skills toch mee wilt doen aan deze prijsvraag. :yes:

Edit; Dat is balen zeg.. Ik had het nummer Earthquake van DJ Fresh & Diplo er aan het begin eronder ge-edit, helaas is dat ergens niet helemaal goed gegaan en is het nu dus stil. :sad:

ik had hetzelfde in 1080p met openshot, als je de film in 720 exporteert heb je hier geen last van...
voor dit werk lijkt me 720 voldoende :yes:

Back
Bovenaan