[Vuurwerktotaal WINACTIE - 10 -2018] Win een Volt! Glitter Willows 2 Colorz

Ik vind niet dat je een echt gemaakte kaartje kunt gebruiken voor deze prijsvraag. Waarom? Ik ben echt een totale kluns qua photoshop e.d. maar heb wel weer dik 2,5 uur aan een kaatje liggen te werken met de hoop dat dat kaartje tot de 10 beste horen. Wanneer ik iets moet knutselen met mijn handen ben ik toch iets beter dan met photoshop en zou mijn kans misschien wat hoger zijn. Daarom vind ik dat een echte kaartje niet mag gelden en al helemaal geen video want dat wijk al helemaal af van wat gevraagd werd. Maar dat is mijn mening.

Al mijn inzendingen zijn gemaakt op een Galaxy S7 en zonder photoshop.
Heb een 3 tal apps waar foto en video bewerking prima te doen is op een telefoon.
O.a. achtergronden transparant maken en werken met lagen.

Op naar 2020, je doet meteen mee voor de actie van volgend jaar :D

Ik bedoel natuurlijk vooral dat de voorpret voor 2020 al over een klein maandje weer van start gaat :handsup:. Niks leukers dan de onverwachte toppers van dit seizoen eruit te vissen in de outlet!

Volgens mij staat deze hele thread vol met kant en klare templates en bij elkaar geraapte plaatjes en bij het maken van een filmpje van vorige prijsvragen wordt er ook veelvuldig gebruik gemaakt van bestaand beeldmateriaal.

Een beetje een non issue dus.

begrijp me niet verkeerd, mijn post komt wellicht niet helemaal goed over, zoals ik het bedoel. ik dacht eerst van woww wat sjiek en creatief. en daarna aan de hand van de reacties, wat jammer het kaartje is niet helemaal zelf ontworpen .. maar ik besefte me ook daarna dat ik dat ook heb gedaan bij videos, of foto's maar dan digitaal. En heel veel andere ook. dat het lijkt dat mensen dat minder erg vinden dan zo'n knutsel project deels te kopieren. maar het is gewoon het zelfde. En ik geloof zeker dat je er veel werk aan hebt gehad. en het is en blijft een leuk idee. alleen is mijn enthousiasme iets minder als het deels gekopieerd is van iets anders. maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds erg mooi vind uitzien en goed bedacht.

:angel: :biertje: :blink:

begrijp me niet verkeerd, mijn post komt wellicht niet helemaal goed over, zoals ik het bedoel. ik dacht eerst van woww wat sjiek en creatief. en daarna aan de hand van de reacties, wat jammer het kaartje is niet helemaal zelf ontworpen .. maar ik besefte me ook daarna dat ik dat ook heb gedaan bij videos, of foto's maar dan digitaal. En heel veel andere ook. dat het lijkt dat mensen dat minder erg vinden dan zo'n knutsel project deels te kopieren. maar het is gewoon het zelfde. En ik geloof zeker dat je er veel werk aan hebt gehad. en het is en blijft een leuk idee. alleen is mijn enthousiasme iets minder als het deels gekopieerd is van iets anders. maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds erg mooi vind uitzien en goed bedacht.

:angel: :biertje: :blink:

ik heb alleen voor de effecten/Peony's de template gebruikt, rest is zelf gemaakt. wellicht niet zo afgaan op wat anderen hier roepen :wink:
laten we nu weer genieten van elkaar creaties. wat mij betreft mag er wel even een bezem door laatste paginas.

Uiteindelijk is alles deels afkomstig van iets anders, de mate verschilt alleen. Het stukje karton dat ik gebruikt heb is al eens gebruikt door Bol.com om een doos te maken...

Wat wel en niet mag een meegenomen wordt, daar zal Vuurwerktotaal goed over nadenken. Dat kunnen ze tot nu toe prima.

Laten we vooral genieten van wat er voor mooie creaties voorbij komen. Er zitten erg leuke dingen tussen. Wil je iets kwijt over dat iets te veel gekopieerd is? Misschien is een pm naar de organisatie dan handiger. Zo houden we het topic gezellig en sfeervol!

Ik moet nog even de laatste hand aan mijn creatie leggen, hoop hem zondag hier te delen :) Veel plezier verder allemaal met het verwerken van creatieve uitbarstingen. Ben benieuwd waar we nog mee verrast zullen worden!

ik heb alleen voor de effecten/Peony's de template gebruikt, rest is zelf gemaakt. wellicht niet zo afgaan op wat anderen hier roepen :wink:
laten we nu weer genieten van elkaar creaties. wat mij betreft mag er wel even een bezem door laatste paginas.

Bezempje kan geen kwaad idd:)

Jongens jongens...
Wat doen jullie allemaal serieus hier!
Dit is toch gewoon een gezellig en creatief Kerst-topic! Waar iedereen gewoon lekker mag doen wat hij wilt. De ene doet lekker knutselen met papier en lijm, de ander met photoshop en AE, nou en? Het is maar gewoon een leuke prijsvraag, geen finale van de wereldbeker voetbal ofzo... Tjonge jonge, wat nemen mensen dit allemaal zwaar zeg.
En omdat ik filmpjes maken/bewerken leuk vind, hierbij nog eentje dan:

Ik vind niet dat je een echt gemaakte kaartje kunt gebruiken voor deze prijsvraag. Waarom? Ik ben echt een totale kluns qua photoshop e.d. maar heb wel weer dik 2,5 uur aan een kaatje liggen te werken met de hoop dat dat kaartje tot de 10 beste horen. Wanneer ik iets moet knutselen met mijn handen ben ik toch iets beter dan met photoshop en zou mijn kans misschien wat hoger zijn. Daarom vind ik dat een echte kaartje niet mag gelden en al helemaal geen video want dat wijk al helemaal af van wat gevraagd werd. Maar dat is mijn mening.

Ik kan ook niks met photoshop (mijn creatie komt uit powerpoint), maar knutselen ben ik ook niet goed in. Om te voorkomen dat mijn vingers aan elkaar geplakt zitten op de 31e ben ik niet aan knutselen begonnen.

Als jou dat wel ligt, dan zou ik juist iets maken. De opdracht is "vrij", dus volgens mij kun je maken wat je wilt en hoe je wilt

Ik zocht in m'n vuurwerkfoto's mapje naar bruikbare foto's voor op een kerstkaart, toen kwam ik op het volgende idee. De foto is van een busje vol met vuurwerk die zijn vracht uitlaadt toen ik een bestelling ging ophalen vorig jaar. De foto is een beetje matig maar ik vond het toen een mooi gezicht :)
vwt10 6.jpg

Ik dacht als zoon 1 me niet meer aankijkt vanwege post #112, dan kan nummer 2 er ook wel bij ... :D
Ga nu nadenken wat ik met mijn vrouw ga doen :p:angel:

Naamloos.jpg

Back
Bovenaan