Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie hier erg leuke dingen voorbij komen, maar wil toch even melden dat ik ook wat gelikte dingen zie die zijn gemaakt met gratis 'templates' waarbij je alleen wat tekst in hoeft te vullen en een logo'tje in png formaat hoeft aan te leveren. Het idee en de uitvoering is dan reeds door een ander, en vaak ook een professioneel bedrijf gedaan: erg onorigineel en compleet moeiteloos! Ik hoop dat VWT hier doorheen kan kijken en alleen de mensen beloond die zelf een creatief en origineel idee hebben bedacht. Of het er dan ook nog gelikt uit ziet is naar mijn mening een tweede.
Hierbij nog een door mij samengestelde (overigens niet van gratis templates!) videoboodschap:
maar ik vind het erg jammer dat je op deze manier boven de rest wilt uitsteken...
Ik zei ook: geen GRATIS templates. Dit zijn namelijk geen gratis templates.
Maar, zoals ik al eerder zei: maak zelf maar eerst eens zoiets en dan praten we verder. Kun je wel werken met Premiere of After Effects? Denk je dat dat gewoon een knopje indrukken is ofzo?
Wacht, ik maak er nu eentje speciaal voor jou!