[Vuurwerktotaal WINACTIE - 10 -2018] Win een Volt! Glitter Willows 2 Colorz

Ik zie hier erg leuke dingen voorbij komen, maar wil toch even melden dat ik ook wat gelikte dingen zie die zijn gemaakt met gratis 'templates' waarbij je alleen wat tekst in hoeft te vullen en een logo'tje in png formaat hoeft aan te leveren. Het idee en de uitvoering is dan reeds door een ander, en vaak ook een professioneel bedrijf gedaan: erg onorigineel en compleet moeiteloos! Ik hoop dat VWT hier doorheen kan kijken en alleen de mensen beloond die zelf een creatief en origineel idee hebben bedacht. Of het er dan ook nog gelikt uit ziet is naar mijn mening een tweede.

Ik zie hier erg leuke dingen voorbij komen, maar wil toch even melden dat ik ook wat gelikte dingen zie die zijn gemaakt met gratis 'templates' waarbij je alleen wat tekst in hoeft te vullen en een logo'tje in png formaat hoeft aan te leveren. Het idee en de uitvoering is dan reeds door een ander, en vaak ook een professioneel bedrijf gedaan: erg onorigineel en compleet moeiteloos! Ik hoop dat VWT hier doorheen kan kijken en alleen de mensen beloond die zelf een creatief en origineel idee hebben bedacht. Of het er dan ook nog gelikt uit ziet is naar mijn mening een tweede.

Dan ga je zelf toch iets maken met vingerverf ofzo?
Creativiteit is sowieso altijd een combinatie van doorontwikkeling van ideeën. Of denk je dat bijvoorbeeld de auto er ooit was geweest als niet eerst het wiel was uitgevonden? Zelfs die vingerverf tekening is geïnspireerd op beelden die bij je zijn binnengekomen.
Daarnaast is er een heel bekend en veelvuldig door Nederlanders toegepast gezegde: "Beter goed gestolen, dan slecht bedacht!" :D
Wellicht dat ik me aangesproken voel, omdat ik (ook in mijn werk) veel werk m.b.v. samples, banken, stockmateriaal, templates etc, maar ik vond het toch nodig om even te melden. :wink:
Hey, en als een ander het kan, dan ga je dat toch ook doen? Daar komen toch stiekem meer vaardigheden bij kijken dan jij nu schetst.

Anyways,
Hierbij nog een door mij samengestelde (overigens niet van gratis templates!) videoboodschap:

Hierbij nog een door mij samengestelde (overigens niet van gratis templates!) videoboodschap:

Het is goed dat je je gelijk aangesproken voelt, maar dat je zelf daadwerkelijk vindt dat je op deze manier creatief bezig bent, vind ik erg spijtig. Vergelijk je eigen video eens met deze: (en let vooral ook op de teksten)

Het is geen regelrechte kopie, dat gelijk geef ik je, maar ik vind het erg jammer dat je op deze manier boven de rest wilt uitsteken...

Ik zei ook: geen GRATIS templates. Dit zijn namelijk geen gratis templates.
Maar, zoals ik al eerder zei: maak zelf maar eerst eens zoiets en dan praten we verder. Kun je wel werken met Premiere of After Effects? Denk je dat dat gewoon een knopje indrukken is ofzo?
Wacht, ik maak er nu eentje speciaal voor jou!

maar ik vind het erg jammer dat je op deze manier boven de rest wilt uitsteken...

Mijn bedoeling is nooit, maar dan ook echt werkelijk waar NOOIT om boven iemand uit te steken. Ik maakt gebruik van de middelen en mogelijkheden die ik tot mijn beschikking heb, maar enkel om te beantwoorden aan de gegeven opdracht! Het kwetst mij dan ook zeer dat jij dit ziet als een manier van mij om boven anderen uit te steken...

Anyways, ik heb genoeg woorden hierover vuilgemaakt. Hierbij mijn boodschap aan jou:

Ik zei ook: geen GRATIS templates. Dit zijn namelijk geen gratis templates.
Maar, zoals ik al eerder zei: maak zelf maar eerst eens zoiets en dan praten we verder. Kun je wel werken met Premiere of After Effects? Denk je dat dat gewoon een knopje indrukken is ofzo?
Wacht, ik maak er nu eentje speciaal voor jou!

Ik gebruik AE al zo'n 6 jaar en doe geregeld werk als VFX Designer. Ik zie daardoor heus wel dat er werk in je video's zit, maar de opdracht voor deze winactie was een kerstKAART; niet een video waarin je zoveel mogelijk stock footage gebruikt.

Mijn punt is ondertussen duidelijk, laten we het nog even gezellig houden hier.

Even een avondje klussen, maar dan heb je ook...

Voorkant:
front.png

Achterkant:
Back.png

Edit: En nu pas de fout zien in de tekst....

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan