FireworkFreakNL
VWC lid
Ben benieuwd naar de eventuele nieuwe toevoeging
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
zeg dat nou niet...Ben benieuwd naar de eventuele nieuwe toevoeging
maar wat zie ik nu? hebben we tegenwoordig de Valk heftruck?
Heb enig onderzoek gedaan om wat zaken te vinden wat welke bak zou zijn. Over welke heb je je vraagtekens nog?Hele mooie prijzen, maar vind het toch wel jammer dat er bij een heel aantal producten helemaal niets duidelijk is mbt nem kruitgewicht en tubesize of überhaupt product videos,het worden dan toch een beetje mysterydeal's/gokken.
Woon je dichtbij is het natuurlijk makkelijk om langs te rijden, maar in mijn geval vergt het nog wel wat organisatie en extra kosten om er te komen en dan te rijden voor een paar boxen die wel herkenbaar zijn maakt het voor mij op dit moment toch dat ik afhaak.
Hopelijk komt er nog verandering/verduidelijking in deze en volgt er toch nog wat extra info, zou graag nog een dikke bestelling erbij willen pakken en dan is dit wel de zaak waar je dit wilt doen .
Blijf het voorlopig nog maar checken of er wat meer info volgt, op een rechtstreeks mailtje met dezelfde vraag konden ze me helaas ook niets meer vertellen ??
Big golden heaven box bv ? 132 shots ,van 229 voor 80 euro? Maar wat krijg ik daarvoor en ook de rest waar niets bijstaat, begrijp dat de meeste omlabelingen zijn en dat er daarom wellicht minimale info gedeeld mag worden, maar tubesize en kruitgewicht is toch wel belangrijke info die je wilt als koper,ik iig welHeb enig onderzoek gedaan om wat zaken te vinden wat welke bak zou zijn. Over welke heb je je vraagtekens nog?
Ben t verder wel met je eens dat t fijn zou zijn wat extra specs erin te zetten.
Ik vermoed dat dit de black delight is van Rubro. Die 2 losse 66 shots zijn denk ik dus 1 van de helften van deze compound denk ik.Big golden heaven box bv ? 132 shots ,van 229 voor 80 euro? Maar wat krijg ik daarvoor en ook de rest waar niets bijstaat, begrijp dat de meeste omlabelingen zijn en dat er daarom wellicht minimale info gedeeld mag worden, maar tubesize en kruitgewicht is toch wel belangrijke info die je wilt als koper,ik iig wel
Het is inderdaad verwarrend. Ik kan uiteraard fout zitten hé. Ze gebruiken een combinatie label van denk ik een onbekende cake & golden palm cocoIn dat geval zou zelfs de prijs van 80 euro wat mij betreft de moeite niet zijn , laat staan de " afprijzing " van 230 voor 80 ??
Het maakt het hele verhaal gelijk zo vaag en het lijkt me dat ze dat niet willen toch ,de eerste introductie hier op vwc ging nl al niet zo lekker dus maak het gewoon transparant voor iedereen
Maar 230 euro advies prijs voor een 132 shots 20 mm bakkie die heb ik nog nergens gezien hoor en zelfs 80 euro is dan nog veel,en eerlijk er staan hele leuke bekende of herleidbare producten op voor nette prijzen, maar dit soort dingen blijven me dan toch weerhouden om er een bestelling te plaatsen, transparantie is niet zo moeilijk tochDit was een video die je vindt. Gelijk volgens mij aan de black delight.
Lijkt uitverkochtWelke batch (vorig jaar of de nieuwe?) van de color hypnose hebben jullie?
Mee eens, maar als je zegt rechtstreeks uit China dus zonder tussenkomst van importeurs en je kan je klant geen info geven, en het letterlijk in een mailtje zegt we wachten nog op info en video's vd importeur dan klopt er toch iets niet qua verhaal, ik laat het iig voor wat het is (helaas)Denk dat die boxen met name zo gepresenteerd staan om het grote publiek te trekken. Ziet er goed uit, hoge adviesprijs erop en onderaan de streep een prima bak voor t geld wanneer je iets groots en betaalbaars wil.
Die Rubro 100sh bakken lijken nog wel leuk te zijn voor t geld. Ziet eruit als 100sh 30mm, maar ook hier ontbreekt die info. Deze webshop is vrij snel in elkaar gezet zo lijkt. Productinformatie is incompleet, maar staan wel leuke dingen tussen voor leuke prijzen.
o.a. laatste Supreme Vortex gekaapt