Vuurwerkshow Zeewolde 1 juni 2009

killerdome

VWC lid
plaats : Zeewolde
provincie : Flevoland
wie : elementum fx
tijd : 23.00 uur

dit is een show voor het 25 jarig jubileum van Zeewolde. er word een lampionnentocht gehouden richting het vuurwerk(eerst wouden ze een fakkeltocht doen, dit mocht niet ivm veiligheidsregels) daarna is er een watershow met waterfonteinen. Daarna zal het overswitchen in vuurwerk, word vanaf het water geschoten.

wat voor vuurwerk en wat het max. caliber is enz. zou ik niet weten

greetz killerdome:bye:

Gaat hier nog iemand heen........... betreft ook een spectaculaire vuurwerkshow te worden i.c.m. een watershow ! Iemand filmen misschien ?:bye:

Wauwwwwwwwwww ! wat een mooi opgebouwde en uitgevoerde combi van water, vuurwerk en vlammen !
Grote klasse !!! Thanks for sharing Maikel89 !

Mooi gefilmd Maikel. Goede beelden hoor.
En de show zelf is ook prima. Mooi die combi met laser,fonteinen, en vuurwerk
Grappig om de zware jongens van Marijn Vuurwerk tegen te komen in een show
Bedankt voor het delen.

was ook bij deze show aanwezig, samen met jemo.

had er veel minder van verwacht. maar uiteindelijk werd het toch een TOPSHOW:D

greetz killerdome

Vuurwerk en Watershow bij viering 25 jarig bestaan van Zeewolde
Zeewolde, 1 juni 2009

Met veel sensatie zijn op pinkstermaandag 2009 de festiviteiten rondom de viering van het 25 jarig bestaan van Zeewolde afgesloten!

Elementum FX verzorgde een watershow op de maat van muziek, live vanuit de haven. De watershow werd ondersteund met speciale vuurwerk en lichteffecten.

Na de spetterende watershow werd een vuurwerkshow getoond waar nog lang over nagepraat zal worden!

De show werd in zijn geheel verzorgd vanuit onze speciale vuurwerk drijfunits.

Een fenomenale show, met ingredienten zoals PSE effecten, vuurwerkletters, vlammen, rook, moving heads en nog veel meer!

Complete filmopname bekijken? Klik hier!

http://www.elementumfx.nl/nl/vuurwerk-en-watershow-zeewolde.html

moet zeggen dat ik die film verdacht veel vind lijken op de film die ik op me site heb staan, op een paar dingen na die er tussen zijn geplakt.

moet zeggen dat ik die film verdacht veel vind lijken op de film die ik op me site heb staan, op een paar dingen na die er tussen zijn geplakt.

Je hebt volkomen gelijk Maikel, deze film is uitgesneden uit jouw film zodat het watermerk er niet meer in staat. Schandalig zeg, stel ze er van op de hoogte, dit kan natuurlijk niet, heel apart hoor, jammer weer....

Hmm schandalig idd.. Gewoon met een capturetooltje gecaptured. Duidelijk te zien aan het wollige beeld.

Kreeg laatst ook een mail van die filmcrew van het bevrijdingsvuurwerk in Hilversum of ze beelden van mij mochten gebruiken. Kijk dan vind ik het niet erg, ze vragen het tenminste netjes.

Back
Bovenaan