Vuurwerkshow WECO Feuerwerk Spielwarenmesse 2012 Nürnberg

gizmo75

VWC lid
Vuurwerkshow WECO Feuerwerk Spielwarenmesse 2012 Nürnberg

Prachtige Vuurwerkshow ter ere van de 9e Spielwarenmesse te Nürnberg Dld op zaterdag 4 februari 2012. De show werd verzorgd door WECO Feuerwerk, als traditionele afsluiter van de zaterdag.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zit nu op mijn werk en kan hier helaas geen filmpjes bekijken maar deze ga ik zeker bekijken als ik weer thuis ben. Thnx voor het delen :thumbup:

pfew, lekker showtje met goede shells en leuke single rows.Bij welke Italiaan haalt Weco z'n horse-tails?

:) ik heb hem nu wel bekeken en het was genieten geblazen, nogmaals bedankt voor het delen.

Mooie opening, goed om te zien dat de Duitsers nog wat 88mm Flak AA guns die over zijn van de oorlog in kunnen zetten. Goed materiaal! :p

Valt mij op dat Weco graag werkt met enorme popping flower boeketten. Dat vind ik wel typisch Weco hoor. Zitten ook mooie ringbom effecten bij.

En de aaaaaaaaaahhhhhh bij de hartjesbommen spreekt voor zich. Hartje viel werkelijk optimaal.

En dan die blinking horse tails. Bijna net zo als in de oude Horse Tail pot van Zena, maar dan even een stuk beter.

En dan die palm tree met coloured tips. Om te smullen gewoon. Klassiek effect met een extraatje. Echt heel mooi uitgevoerd.

Ik kom net terug uit Neurenberg maar inderdaad de Weco show was erg mooi maar hart-stikke koud. De hartjes kwamen inderdaad mooi uit en ik heb ook genoten van diverse effecten welke makkelijk in kleinere vorm in een consumenten cake gemaakt kan worden.

Op de beurs weer wat nieuwe contacten gelegd wat altijd van pas kan komen.

Mooie opening, goed om te zien dat de Duitsers nog wat 88mm Flak AA guns die over zijn van de oorlog in kunnen zetten. Goed materiaal! :p

Ik denk dat het een 20 MM Flakfierling was, aangezien die + 100 per minuut schoot en een goede Flak 88MM crew met moeite er 20 per minuut schoot.

Ik denk dat het een 20 MM Flakfierling was, aangezien die + 100 per minuut schoot en een goede Flak 88MM crew met moeite er 20 per minuut schoot.

Ja ik twijfelde nog tussen de 20mm en 37mm versie, die zijn er ook nog namelijk. Misschien schoten ze met meerdere flak 88 tegelijkertijd, dat kan ook nog hé!

Gizmo75, super man. Eerst het verslag gelezen en nu dit filmpje. Geweldig!
Wat zul jij daar een mooie dag hebben beleefd.
Echt super dat je dit met ons deelt!

Back
Bovenaan