Vuurwerkshow verstoort nachtrust in Enschede

wim

VWC lid
ENSCHEDE - Inwoners van Enschede-West zijn vannacht tussen 0.45 en 1.00 uur ruw uit hun slaap gehaald door knalhard vuurwerk. Gedurende tien minuten werd voortdurend vuurwerk afgestoken.

Bij de politie zijn geen meldingen binnengekomen over de nachtelijke show. Er wordt in dit stadsdeel vaker vuurwerk afgestoken maar nooit zo lang achter elkaar. De politie was zaterdagmorgen nog niet op de hoogte van het voorval. ,,Er hebben zich vannacht geen mensen bij ons gemeld,’’ aldus woordvoerster Kirsten ter Halle.

bron:http://www.tctubantia.nl/regio/ensc...werkshow-verstoort-nachtrust-in--Enschede.ece

Wim

Had je een verjaardag Wim? :wink::):tongue2:

Overigens verrassend dat het wel in de media komt terwijl de politie van niets weet. Vaak ontstaan dit soort artikelen volgens mij a.h.v. politiemeldingen.

Ik ging net naar bed en hoorde het inderdaad.
Klok alsof het even goed los ging ja, al was het ver weg.

dat was niet echt handig met wat er in Enschede is gebeurt .
maar goed soms word er nog wel eens lang elkaar heen gewerkt blijkt maar weer

dat was niet echt handig met wat er in Enschede is gebeurt .
maar goed soms word er nog wel eens lang elkaar heen gewerkt blijkt maar weer

Beetje jammer, na 12 jaren gaat het leven door ondanks alle droevige gebeurtinissen van toen en wordt er ook feest gegeven en vergunningen verleent door dezelfde gemeente.

Fijne dag.

Groeten Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented bij Royal Fireworks

ENSCHEDE - Inwoners van Enschede-West zijn vannacht tussen 0.45 en 1.00 uur ruw uit hun slaap gehaald door knalhard vuurwerk. Gedurende tien minuten werd voortdurend vuurwerk afgestoken.

Bij de politie zijn geen meldingen binnengekomen over de nachtelijke show. Er wordt in dit stadsdeel vaker vuurwerk afgestoken maar nooit zo lang achter elkaar. De politie was zaterdagmorgen nog niet op de hoogte van het voorval. ,,Er hebben zich vannacht geen mensen bij ons gemeld,’’ aldus woordvoerster Kirsten ter Halle.

bron:http://www.tctubantia.nl/regio/ensc...werkshow-verstoort-nachtrust-in--Enschede.ece

Wim

Dag allemaal,

Zoals alle vergunningen verleend worden en deze door de provincie gedeligeerd worden naar Hoofd commandant van de brandweer en de hoofd van dienst bij de politie was omtrent dit vuurwerk iedereen op de hoogte. Als er binnen de korpsen dan niet gecommuniceerd wordt ligt daar de verantwoordelijkheid.

Zelfs de buurt was geinformeerd.

Het feest was n succes en zo te horen het vuurwerk ook. De harde knallen kwamen van het consumenten vuurwerk van Royal Fireworks.

Kortom zoek je knallend consumenten vuurwerk.........

Zoek de dealer bij u in de buurt.

Fijne dag allemaal.

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

haha weer goede communicatie dus bij de heren.
maar ik vraag me af waarom dit tijdstip? kan dit nu niet een paar uur eerder dan.
als het nu ergens buiten de wijk is kan ik het nog beetje voorstellen.
maar om nu ergens in Enschede een show te schieten om 0.45 uur waar de meeste mensen (met kinderen) al slapen is dit een beetje jammer.
en krijg je weer van dit soort verhalen in de media.

Royal doet gewoon zijn werk dit snap ik maar het tijdstip is niet handig :p
ik heb trouwens zelf niks vernomen maar ik woon ook in oost

groet oerend

Waarom dat late tijdstip? omdat het gebruikelijk is dat dan de bruids feesten afgelopen zijn en wie wilt nou geen vuurwerk om het feest compleet af te sluiten? :wink:

nee dit kan ook eerder,slaat nergens op.
en zeker niet in een woonwijk

SORRY!

Ik dacht dat het topic ging over n bericht in de tubantie waarover mensen hebben gebeld, en niet over dat mensen denken dat ze bij vuurwerk apart benaderd worden dat er iets loos kan gaan. En niet over n mening of wat iemand er van vind!

Snap eerlijk gezegd niet waar jij je nu druk om maakt. Laat ieder in zn waarde en als dit stel het aan het eind van het bruiloftsfeest willen, wat is daat mis mee?

Dat niet iedereen gelukkig is met het tijdstip kan zijn maar goed we houden ook niet allemaal van het zelfde.

Het was in ieder geval een mooie show en het bruidje en de bruidegom kusten elkaar intens, dan hebben wij ons doel toch bereikt.

Dat de politie niet goed of niet goed zijn personeel op de hoogte brengt wat er in de stad aan de hand is die dag, ligt niet bij ons. Vraag me dan wel af waarom wij al die moeite dan moeten doen voor een vergunning aan te vragen. Dat zal n andere discussie zijn.

Maar ik heb vernomen van die mensen die er wakker van werden vannacht dat die vanochtend 10 minuten langer uitgeslapen hebben omdat het zaterdag ochtend was en dus weekend!

Laten we het weer over vuurwerk hebben aub.

Fijne avond allemaal

tja, waarom komt dit bericht in de tubantia dan?
het gaat om het tijdstip en het vuurwerk.

mij persoonlijk maakt het niks uit hoor,was graag even komen kijken :wink:

tja, waarom komt dit bericht in de tubantia dan?
het gaat om het tijdstip en het vuurwerk.

mij persoonlijk maakt het niks uit hoor,was graag even komen kijken :wink:

Omdat de krant geen naslag werk doet, die klampt zich aan een of andere burger!

Wij hebben geschoten volgens vergunning, en wij hebben het correct gedaan. Laat Tubantia ons gaan bellen en het artikel rectificeren en er n verhaal van maken dat het juist een geweldig iets is dat mensen aan het begin van iets nieuws iets te vieren hebben in plaats van schrijven, oh die mw of die meneer schrok zich n hoedje. Nu is t alleen maar negatief en laten wij freaks nou daar niet aan mee doen. Als de gemeente iets goed keurt dan is t goed. 00:00 of om 04:00. Klaar

Laten we het vuurwerk en alle sfeer die het behoort te geven nou eens met zn allen uitlichten dan over dit soort verhalen zitten te bakkelijen.

Dankje,

Team Royal Fireworks

Typisch geval van een komkommer nieuwtje.
De tijdstip wat misschien wat aan de late kant zijn, maar wat zal het, er is/was immers een vergunning voor afgegeven.

Jammer is wel dat Tubantia weer op sensatie uit is.
Het Enschede verhaal wordt weer uit de kast getrokken, wat erg jammer is.

Hopelijk, maar volgens ingewijden was het een leuk bruiloft feest.
Ik wens het paar veel plezier samen en ik baal, want ik heb weer mooie show van Royal gemist.:wink:

Voor de rest rustig aan mensen, er is al genoeg sorus op deze aardkloot.

Het is vooral aan de Tubantia te wijten dat ze niet op de hoogte zijn. Er wordt nergens gesproken over een vergunning. Puur over het geknal van vuurwerk. Laten we het er op houden dat die koekerts bij de krant niet op de hoogte zijn (en die paar zeiksnorren dan). Niks aan het handje, gaan met die banaan. Iedereen kan dit weten.

Gewoon door blijven gaan met schieten. Niets van aantrekken, mensen hebben altijd wel wat te zeiken. Ze zeiken al als je hond aan het blaffen is in de tuin, omdat dat teveel herrie maakt. Lekker dikke shows blijven knallen dus!

Back
Bovenaan