Vuurwerkshow uit Glanerbrug wint festival

moontan

VWC lid
Vuurwerkshow uit Glanerbrug wint festival

GLANERBRUG - Het Glanerbrugse vuurwerkbedrijf Dream Fireworks Entertainment heeft voor Nederland het internationale vuurwerkfestival in Scheveningen gewonnen. De vuurwerkshow van het bedrijf werd afgelopen weekeinde tot mooiste uitgeroepen. Aan het festival deden ook vuurwerkbedrijven uit China, Duitsland, Brazilië, Engeland en Spanje mee. Dream Fireworks Entertainment wil ook vuurwerk afsteken aan het eind van de komende herfstkermis in het Volkspark. Sinds de vuurwerkramp in 2000 zijn daarvoor geen vergunningen meer afgegeven. B en W willen de kermis het vuurwerk 'teruggeven'.

copywright://www.enschede.tctubantia.nl

Mooi werk dat Dream Fireworks heeft gewonnen, maar wacht, schieten zij niet alle shows? :frusty:

Toch wel goed om te lezen dat ze in het Volkspark willen schieten, ik ben benieuwd, 7 jaar geen vuurwerk meer geweest daar blijkbaar.

Mooi werk dat Dream Fireworks heeft gewonnen, maar wacht, schieten zij niet alle shows? :frusty:

Toch wel goed om te lezen dat ze in het Volkspark willen schieten, ik ben benieuwd, 7 jaar geen vuurwerk meer geweest daar blijkbaar.

Inderdaad Mattenfreak, Dream Fireworks heeft alle shows geschoten.

Het is zeker goed om te lezen dat het vuurwerk terug komt naar Enschede. Ik woon zelf in Enschede maar ik vind dat het nu wel moet kunnen om na de kermis een show te schieten.
Sinds de ramp is er in Enschede geen enkele show meer geweest.

Word het dan moeilijk een competitie te winnen als je de enigiste team bent die alle wedstrijden speelt?

ja dit gaat werkelijk nergens over. de freaks weten gelukkig wel beter.
verkapte reclame dit, het zal ze wel weer meer vuurwerken opleveren.

proest... sorry hoor maar of die krant laat zich gigantisch bij de neus nemen.. Of bij de organisatie zijn ze doelbewust bezig om het te laten lijken alsof het echt is..

Het wordt toch echt eens tijd dat men de werkelijke gang van zaken eens verteld om dit neppe festival. Alle goede bedoelingen tenspijt.. maar dit is gewoon rond uit bedrog.

Hmmm hoe zit het dit jaar dan met het festival in Deurne ???
Sorry voor de off topic maar ook daar word er niet echt een competitie geschoten. Ik vind dat ook daar wel over gesproken mag worden want dat word nu een beetje beschermd omdat er bekenden in mee spelen.

Scheveningen is voor mijn verleden tijd denk ik.
Ik kan het niet opbrengen om meer dan 2uur onderweg te zijn wat normaal maar 40 minuten duurt voor een vuurwerk van dit kaliber (kwa totaliteit). Er komen zo een 200.000 mensen op het festival af dat moet toch genoeg geld opleveren ????

Is er trouwens iemand die weet of dit altijd zo geweest is in Scheveningen ? Of hadden we 30 jaar geleden een echte competitie ?

Laatst bewerkt:
Hmmm hoe zit het dit jaar dan met het festival in Deurne ???
Sorry voor de off topic maar ook daar word er niet echt een competitie geschoten. Ik vind dat ook daar wel over gesproken mag worden want dat word nu een beetje beschermd omdat er bekenden in mee spelen.

Is er trouwens iemand die weet of dit altijd zo geweest is in Scheveningen ? Of hadden we 30 jaar geleden een echte competitie ?

Voor Deurne is dit eenmalig om extra sponsors enzo aan te trekken.. zover ik verder weet is het altijd al zo in Scheveningen geweest zoals t nu gaat.. ja oke vroeger natuurlijk met veel groter kaliber

Back
Bovenaan