Vuurwerkshow op bruiloft

pyro-freak

VWC lid
Beste leden,

Deze zomer gaan mijn vriendin en ik trouwen en wij willen hier heel graag een vuurwerkshow bij.

Bij voorkeur een pyromusical maar gezien de hoeveelheid werk die hier in zit en de termijn waarop we gaan trouwen moet ik hier nog een ei over leggen.

Er zijn vooralsnog mogelijkheden bij de locatie. Nu zie ik dat er redelijk wat partijen zijn die iets in die trend aanbieden.

Katan
Caffero
Dreamfireworks
Colorful firework events

Zijn er mensen die ervaringen hebben met een van bovenstaande partijen? Hoe verliep de communicatie? Was het eindresultaat naar wens? Krijg je inzicht in de ideeën die ze hebben voor de show?

Ik zag dat Stefan Works via dreamfireworks iets geregeld heeft en dat zag er top uit maar meer ervaringen zijn altijd mooi.

Bedankt!

Pyro-freak

Ervaring met de door jou genoemde niet op dat vlak...

Je kan ook Big Smile Fireworks benaderen voor info, dan heb je een liefhebber pur sang te pakken en weet ik zeker dat je een top herinnering aan je huwelijk krijgt.

Ik weet, uit ervaring, dat Caffero altijd mooie pyromusicals bouwt en dat de klanten ook altijd tevreden zijn. Ik zou als ik jullie was gewoon bij een aantal bedrijven een offerte opvragen en kijken waar jullie het beste gevoel bij hebben. Op Youtube staan van de meeste bedrijven wel voorbeeld filmpjes.
En ik weet niet hoeveel vuurwerk je in de show wilt hebben maar houd dan wel rekening met de evt aanvraag termijn van de ontbrandingstoestemming.
Wel super om dit te doen op je bruiloft!! Veel plezier met de voorbereidingen

Ervaring met de door jou genoemde niet op dat vlak...

Je kan ook Big Smile Fireworks benaderen voor info, dan heb je een liefhebber pur sang te pakken en weet ik zeker dat je een top herinnering aan je huwelijk krijgt.

Dank voor de tip. Die kreeg ik net ook al per PM dus dit ga ik eens checken.

ik zou zelf een paar dozen aanstekken.
stuk goedkoper

Tsja. Geen speld tussen te krijgen maar het laatste waar ik zin in heb op m'n bruiloft is gezeik.

Ik weet, uit ervaring, dat Caffero altijd mooie pyromusicals bouwt en dat de klanten ook altijd tevreden zijn. Ik zou als ik jullie was gewoon bij een aantal bedrijven een offerte opvragen en kijken waar jullie het beste gevoel bij hebben. Op Youtube staan van de meeste bedrijven wel voorbeeld filmpjes.
En ik weet niet hoeveel vuurwerk je in de show wilt hebben maar houd dan wel rekening met de evt aanvraag termijn van de ontbrandingstoestemming.
Wel super om dit te doen op je bruiloft!! Veel plezier met de voorbereidingen

Dank voor je reactie. Die ontbrandinstoestemming liep ik ook al tegen aan, dat moet minimaal 14 weken van te voren zoals ik het lees. Maar daar kunnen alle kandidaten ons denk ik perfect bij begeleiden. Heeft volgens mij voornamelijk met de zwaarte van het vuurwerk en hoeveelheid te maken. Nu wil ik een toffe show zien maar het zal geen extreem iets worden. Onder een bepaald gewicht hoeft de aanvraag maar 2 weken van te voren las ik.
Zeker tof om te doen! Heb ook wat betreft pyromusical al een bepaald idee in m'n hoofd dus erg leuk om aan te werken.

Allereerst gefeliciteerd ouwe kruitsnuiver!!

Als jullie trouwlocatie al vast staat is dat al een heel belangrijk gegeven. Veel trouwlocaties zijn helaas niet geschikt voor het afsteken van vuurwerk en als je er dan een officiële melding of aanvraag voor wil doen dan val je door de mand en gaat het hele vuurwerkfeest niet door.

Ik heb DFP uit Tiel ook wel eens een mooi showtje zien schieten. Doe daar ook eens navraag zou ik zeggen. Goeie kerel die Bob:yes:

Jup en ze hebben voor een FPM lid wil in het najaar van 2019 ook een bruiloft show geschoten.
Ik ga even zoeken, wordt vervolgd.

Ik zou gaan voor DFP of big smile. Die zijn ook onafhankelijk en kunnnen dus van alle importeurs schieten. Dan kun je dus zelf ook mee overleggen over welk materiaal je graag ziet.

Ik heb wel eens een bruilofts vuurwerk van Vuurwerk events gezien en die was echt vet en voor niet al teveel geld.

Laatst bewerkt:
Zou voor de volgende gaan :-)
Big smile fireworks
Xena
DFP
Cafferro

Dikke show is dan 1 ding wat zeker is
En natuurlijk alvast gefeliciteerd :-)

Ik heb meermaals onderzoek gedaan naar het laten schieten van een show.

Kwa kosten zou je beter zelf wat nl spul kunnen afvuren en de boete betalen( als er al politie op af komt, het heeft geen prioriteit)

Mocht je toch willen laten schieten door een bedrijf. Kies dan voor een meldings vuurwerk icm theater vuurwerk voor de harde knallen.

Ik raad je aan om ' op muziek ' achterwege te laten en de pyrotechniker een dikke beat te laten maken van ground salutes.

Fluit salvo doet het altijd goed bij publiek en ik raad aan het kort te houden 4 minuten goed vullen kost al geld zat.

Big Smile, DFP, Xena... only way to go. Zijn liefhebbers, geen zakkenvullers.
Ik heb meermaals onderzoek gedaan naar het laten schieten van een show.

Kwa kosten zou je beter zelf wat nl spul kunnen afvuren en de boete betalen( als er al politie op af komt, het heeft geen prioriteit)

Mocht je toch willen laten schieten door een bedrijf. Kies dan voor een meldings vuurwerk icm theater vuurwerk voor de harde knallen.

Ik raad je aan om ' op muziek ' achterwege te laten en de pyrotechniker een dikke beat te laten maken van ground salutes.

Fluit salvo doet het altijd goed bij publiek en ik raad aan het kort te houden 4 minuten goed vullen kost al geld zat.

klopt het hoeft niet lang te zijn kort maar krachtig maakt meer een wow effect dan een langere tammere show!

jou plan loopt ook nog steeds toch Sirens?

Mannen, bedankt! Wat een response.
Inmiddels sta ik in contact met een aantal partijen waaronder Xena & Big Smile. Moet goedkomen wat dat betreft. Ik houd jullie hier op de hoogte!:cool:

Hartelijk gefeliciteerd!

Zelf afgelopen jaar ook getrouwd en een show laten schieten!
Was mooi gedaan, van ons hoefde het niet continu chaos te zijn, we zijn meer van de sierlijke effecten. Voorkeuren doorgegeven en achteraf een schietlijstje ontvangen. We hebben een consumentenshow gedaan, dit ivm de korte duur van de aanvraag, 2 weken :).

Veel succes!

En hier de andere show geschoten door DFP, waar ik het eerder over had.

Iemand enig idee wat zo iets moet kosten, maar dan max 5 min.
Kort maar krachtig zeg maar. Mijn zus gaat trouwen dit jaar maar wil weten aan welk bedrag ze moet denken. Zo 'n sierlijke als dit vind ze fantastisch.

Ik wil ook wel iemand een prive-bericht sturen als die gene het liever niet publiekelijk zegt.

Back
Bovenaan