vuurwerkshow Oldenzaal (4-3-14)

oerendhard

VWC lid
Aan alles komt een eind en dus helaas/gelukkig:p ook aan het Oldenzaalse carnaval. In de Boeskoolstad "vieren" we dat ritueel en traditioneel met het verbranden van een bok aan de voet van de Plechelmustoren. Maar niet voordat de Stadsprins de sleutel weer heeft teruggegeven aan de burgemeester en de stadhuishal bol heeft gestaan van de koperklanken van de vele blaaskapellen. Een indrukwekkend vuurwerk sluit vervolgens de dree dolle dagen definitief af met de alleszeggende Twentse tekst "goodgoan", waarmee ook wordt bedoeld dat iedereen volgende jaar "weerum mot kommen"!

wie: Wagenvoort vuurwerk

wat: consumenten vuurwerk

waar: ganzemarkt(voor het stadhuis) Oldenzaal

tijdstip: 19:30 uur

wanneer: 4 maart 2014

(vraag me trouwens af of het dit jaar nog voor het stadhuis zal zijn.vorig jaar was er sprake dat er een nieuwe locatie zou komen..meer info later)

Tot nu toe elk jaar nog wel geweest, een prima consumenten showtje, leuk als je er niet ver voor moet rijden :)

Ook al regelmatig bij dit showtje wezen kijken.
Mocht ik tijd hebben ga ik zeker even kijken.

19.30 uur overdracht sleutel in het Stadhuis
20.00 uur groots vuurwerk op de Ganzenmarkt

ga wel even kijken,de eerste van het jaar :)

weer een leuke show gezien in Oldenzaal,de eerste van het jaar.
het begon een beetje sloom met zelfs van die gilblokjes die maar niet op willen houden :p
maar na een tijdje kwam gelukkig de snelheid er lekker in.
prima show dus,en het einde afsluiten met de shock wave is natuurlijk helemaal te gek.
heerlijk om te zien/horen en te voelen.

ol.jpg

ol2.jpg

Moet het in vervolg toch maar in de agenda zitten, door alle drukte ben ik dit showtje helemaal vergeten!

Even een kijkje genomen met Dmenrapstar. Leuk opwarmertje, met leuke producten. Kwam nog flink wat volk op af! Dat er ieder jaar weer toestemming verleend wordt om het op een dergelijke locatie te schieten. Ik denk dat veel gemeenten een andere locatie aan zouden wijzen. Erg mooie locatie overigens, lekker sfeervol zo in het centrum van de 'stad'.

Back
Bovenaan