Vuurwerkshow Oldenzaal 17-2-15

oerendhard

VWC lid
Aan alles komt een eind en dus gelukkig:p/helaas ook aan het Oldenzaalse carnaval. In de Boeskoolstad "vieren" we dat ritueel en traditioneel met het verbranden van een bok aan de voet van de Plechelmustoren. Maar niet voordat de Stadsprins de sleutel weer heeft teruggegeven aan de burgemeester en de stadhuishal bol heeft gestaan van de koperklanken van de vele blaaskapellen. Een indrukwekkend vuurwerk sluit vervolgens de dree dolle dagen definitief af met de alleszeggende Twentse tekst "goodgoan", waarmee ook wordt bedoeld dat iedereen volgende jaar "weerum mot kommen"!

feest: Bokverbranden
datum: Dinsdag 17 februari 2015
aanvang: 19:30 uur

schieter: Wagenvoort vuurwerk

Het programma voor het Bokverbranden is als volgt:

19.30 uur overdracht sleutel in het Stadhuis
20.00 uur groots vuurwerk op de Ganzenmarkt

Meestal ga ik hier nog wel even kijken, een prima consumentenshowtje wordt hier altijd geschoten.

ken je dat van die saaie gilblokjes die niet meer ophouden,ik heb ze vandaag weer gezien in Oldenzaal jammer hoor! schiet het dan in combinatie maar laat ze niet 3 a 4 min gillen.
voor de rest best leuk showtje.al was het andere jaren beter.
zo. einde carnaval,op naar de volgende shows :p

ken je dat van die saaie gilblokjes die niet meer ophouden,ik heb ze vandaag weer gezien in Oldenzaal jammer hoor! schiet het dan in combinatie maar laat ze niet 3 a 4 min gillen.
voor de rest best leuk showtje.al was het andere jaren beter.
zo. einde carnaval,op naar de volgende shows :p

Budgettechnisch wel slim veel voor weinig..maar heb ook een gruwelijke hekel aan die fluitbakjes in een show.

Back
Bovenaan