Vuurwerkshow Katwijk: 18k uit eigen zak de lucht in.

pyroteamzuid

VWC lid
Duizenden mensen keken hun ogen uit op 31 December.
Pyro freaks Katwijk heeft zich maanden lang op deze vuurwerkshow voorbereid.
De mannen betalen zo'n 18.000 euro uit eigen zak voor al het vuurwerk,waar heel Katwijk van mee heeft kunnen genieten.

Maar het meest genieten, doen zij zelf.

Geweldig toch dit soort burger initiatieven mogen natuurlijk niet vergeten worden door de politiek .
Hoe moeilijk het misschien ook is .

En dit soort mooie reportages zie je natuurlijk weer niet bij de NPO. Totaal eenrichtingsverkeer. Hulde aan deze Katwijkse heren en ga zo door!

Krijg hier toch wel kippenvel van hoor. De passie voor vuurwerk spat er vanaf. Leuk zo's kijk achter de schermen. Misschien is dit de toekomst wel freaks die toch hun passie voor vuurwerk kunnen beoefenen op deze manier.

Vet hoor, mocht er ooit onverhoopt een verbod komen dan eens kijken of we op deze manier verder kunnen gaan. Top filmpje, en welke salutecake was dat op het einde :p

Super vet dit zeg! Erg mooi in beeld gebracht en allemaal liefhebbers! Ik hoop dat ik ook nog een aantal liefhebbers tegenkom die bij mij in de buurt kunnen helpen.

Geweldig om te zien zeg. Kijk de filmpjes van Katwijk al een tijdje en met veel plezier. Mannen die serieus en gepassioneerd met de hobby vuurwerk bezig zijn, geweldig om te zien.

Is hier dan een pyro met papieren bij, gezien hier doormiddel van uitzondering wel mag worden doorgelont en elektrisch mag worden geschoten?

Verder echt heel mooi dit. Pure kippenvel en ik hoop dat we nog lang zelf af mogen schieten, al dan niet op dit soort manieren.

Is hier dan een pyro met papieren bij, gezien hier doormiddel van uitzondering wel mag worden doorgelont en elektrisch mag worden geschoten?

Er wordt wel iets over vermeld dus ik denk het wel ja. Prachtig olm te zien dit. Zo kan je een leuke show neerzetten!

Back
Bovenaan