Vuurwerkshow in HD gefilmd in Dineyland.

Ziet er netjes uit hoewel er veel stukken zonder vw zijn waar je heel mooi op muziek had kunnen schieten das erg jammer vind ik :(

@ de moderators.
Tony heeft op FPM, de link verwijderd, omdat er op Disney spul copyright zit.
Dus ook op vuurwerkshows.
Dus ik denk dat de link verwijderd moet worden.
Of jullie dat doen, dat laat ik aan jullie over.
Maar het zal knake zijn, als jullie gezeur er over kregen.:no:

@ de moderators.
Tony heeft op FPM, de link verwijderd, omdat er op Disney spul copyright zit.
Dus ook op vuurwerkshows.
Dus ik denk dat de link verwijderd moet worden.
Of jullie dat doen, dat laat ik aan jullie over.
Maar het zal knake zijn, als jullie gezeur er over kregen.:no:

De link die jij deelt is een algemene site, dat wij naar die pagina toe linken is dan ook niet verkeerd, wij hosten de film zelf namelijk niet. Daarnaast staan er genoeg andere films online van Disney en vuurwerk. :wink:

Bedankt voor het delen, het heeft altijd een leuke sfeer met dat kasteel op de voorgrond. :)

Zooooooooooooooooooooo
Das een heeeele goeie...
Misschien niet zo op muziek als had gekund met zo een budget maar och och wat een kwaliteit bommen en effecten zeg!!!!
Zitten een aantal effecten tussen die ik nog nooit eerder had gezien...
ECHT geweldig!!!!
:bye:

mooi filmpje zonder meer! het EPCOT vuurwerk van Disney is nog een heel stuk specaculairder!

Geweldig ja..ook zo geweldig zo een hele "laaaaaaange dag" werken he..

ik ben persoonlijk bij deze show's geweest meerdere keren en kon er telkens geen genoegen van krijgen , als dit de show was/is bij Disney Flroida dan was het max. kaliber 12'' vertelde de Pyro's mij :) hier nog een filmpje met fotos dat ik had samen gevoegd hier de link :

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=105101&

en hier de show van Epcot :

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=105101&

Dit vond ik ook een ERG goede show , let niet op de Pauzes , want hier werd geen vuurwerk in afgestoken en lieten ze de Wereld Bol zien, en aan gezien ik het heb gefilmd met mijn foto camera kon ik niet Eeuwig lang filmen

Groeten

Ryan.

Back
Bovenaan