Gister morgen om 8 uur ging bij mij de wekker, na rustig te hebben ontbeten en me klaar te hebben gemaakt ben ik rond 9 uur weg gereden omdat we rond 9 uur en half 10 in het volkspark moesten wezen.
Al snel kwam de bus van Dream Fireworks het terein oprijden. We zijn toen meteen begonnen met het meten van de afstanden zodat we konden beginnen met het bouwen van de show zelf. Ik moest samen met nog een ander 60 candels voorzien van een electroniece ontsteking. Anderen gingen bezig met het inbrengen van de electroniece ontsteking in de potten. Er waren in totaal 120 consumenten potten, 60 candels, 70 mines een bult blinkers en bengalen, 4 grote zonnen en nog een aantal kleinere zonnen.
De show zelf zag er erg mooi uit. Het was ongeveer 15 minuten een volle lucht, met erg veel leuke potten. Zo waren er 5 Sky Screamers, 6 Jewel In The Crown, stuk of 4 Falling leaf's.
Erg Goed van Frits Pen dat hij deze show heeft geschonken aan de Gemeente Enschede, een heel erg mooi gebaar van hem en dat aan het aplaus van het publiek te horen was ook gewadeerd is.
Ik heb deze dag erg veel geleerd, gelachen en erg veel plezier gehad, ik wil daarom Dream Fireworks nogmaals hartelijk bedanken voor de gastvrijheid.