Vuurwerkshow 2023 2024 multicam met enthousiaste buurman

Pyropinoy

VWC lid

Timestamp in de beschrijving.

Ook dit jaar weer een showtje geschoten. Normaal doe ik dit samen met een maat en stoken we wat rijen af tot de finale. Dit jaar solo, omdat ik het thuis vierde, met wat buren die ik normaal nooit spreek. Net voor de show kwamen er nog een aantal buren thuis dus had een leuk publiek. Wilde mijn buurt eens trakteren op een showtje (vier het altijd bij vrienden). Eén buurman was wel heel erg onder de indruk, vooral van de finale salvo.

Helaas waren de video's niet van hele goede kwaliteit en waaide de effecten over de filmers heen (Heeft ook wel wat ipv dat het van je afwaait), maar blij dat het weer gefilmd is.

Schietlijst:
Terremoto 10 sec
Hellfire Thunder
Klasek Scream 25 shots
Casa de Papel 30mm
Dragon Box 3
Six Best Possible CDEF
Casa de Papel 30mm
Universe of Passion
Immortal Special
The Force
Obsessed
Dutch Protocol
Special 4
Spain Fan Style
Sunbeam 3
Spain Fan Style
Finale:
6x Cairo Crackling; 8 x Air Damage; Sunbeam 3; Terremoto 1 Sec.

Geniet ervan! Suggesties/Tips? Altijd welkom!

Zoo,dikke show!! Leuk dat die buurman zo enthousiast is. Zou denk ik zelf ook vergelijkbaar reageren bij zo'n finale.

Heerlijk hoor, erg lekkere show geworden zo!

Enige nadeel van zelf fakkelen, is dat je zelf het totale plaatje mist. Daarom schiet ik geen shows meer.
Maar het heeft wel heel veel meer emotie dan elektronisch ontsteken.

Heerlijk hoor, erg lekkere show geworden zo!

Enige nadeel van zelf fakkelen, is dat je zelf het totale plaatje mist. Daarom schiet ik geen shows meer.
Maar het heeft wel heel veel meer emotie dan elektronisch ontsteken.

Thanks thanks! Klopt, je hebt wel momenten dat je even kan genieten en daar geniet ik ook wel van zo onder het vuurwerk staande, maar je moet inderdaad wel doorgaan en je route aflopen haha. Zou het ooit nog weleens elektronisch willen schieten. Lekker van een afstandje kijken en zelf filmen ook. Elektronisch lijkt me tijdens het moment relaxter, maar hoe ervaar jij dan de voorbereidingen en het plaatsen enzo? Je zit wel met posities, kastjes, bedrading, programmeren en dergelijke?

Wow, mooi gedaan zeg. Showtje zit goed in elkaar met mooie producten. Mooi sfeervolle film ook zo.

Snap de ‘discussie’ wel. Hier deed ik tot een paar jaar geleden ook altijd een show, maar baalde achteraf altijd dat ik er maar zo weinig van gezien had omdat je gefocust begrip het goed laten verlopen van de show. Nu zet ik alles nog steeds neer in show vorm, maar neem ik tussen alles wat ik stook de ruimte en tijd om even naar achter te lopen. Tog nog een show idee, alleen met wat meer pauze, maar geniet er zo wel veel meer van.

Supermooie show, en goed ge-edit met beelden van meerdere camera's :thumbsup: Ik houd er altijd van als je zo duidelijk kunt zien wat wanneer werd afgestoken, top gedaan!

Wow, mooi gedaan zeg. Showtje zit goed in elkaar met mooie producten. Mooi sfeervolle film ook zo.

Snap de ‘discussie’ wel. Hier deed ik tot een paar jaar geleden ook altijd een show, maar baalde achteraf altijd dat ik er maar zo weinig van gezien had omdat je gefocust begrip het goed laten verlopen van de show. Nu zet ik alles nog steeds neer in show vorm, maar neem ik tussen alles wat ik stook de ruimte en tijd om even naar achter te lopen. Tog nog een show idee, alleen met wat meer pauze, maar geniet er zo wel veel meer van.

Thanks! En een goede suggestie. Een showcase in plaats van een showtje, om het zo maar te omschrijven. Geef je jezelf ook meer tijd om er wat relaxter van te kunnen genieten. Die ga ik zeker onthouden!

Back
Bovenaan